AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Har i den siste tiden har et lite trykk rundt klitoris, noe jeg syns er litt ubehagelig for det er ikke seksuelt relatert i det hele tatt.Det er ikke som at jeg er kåt eller noe, bare nummen rundt det området. Akuratt som om nervene der er ekstra følsomme. Av og til når jeg blir glad eller noen kan si noe gøy eller sjarmerende kan jeg også kjenne det svirrer lykkefølelse rundt i kroppen og jeg kan kjenne det litt i mellomgulvet( IKKE seksueltrelatert bare glad -følelse) Det er bare den siste tiden jeg har kjent det i mellomgulvet. Syns dette er litt rart.?! Nå sitter jeg på kjøkkenet alene og kan kjenne jeg er nummen rundt klitoris, og som sagt så er jeg langt ifra kåt. Hva kan det være? Overfølsom klitoris? Kan det være noen nærver som har blitt skadet? Er det flere som har kjent noe lignende? Syns det er litt ubehagelig, ikke vondt men ubehagelig for det passer seg liksom ikke å stå og prate med en gammel dame(kunde) og kjenne at man er nummen der liksom. håper på ordentlige svar. ninni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå