Gå til innhold

Hva er galt med dama mi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

OPPERASJON DU HAHAHAHAHHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, at du i det hele tatt har fått deg dame er jo et under! De aller fleste jenter blir da ikke kåte KUN av å se en hard pikk...(og om hun vet hvordan du tenker om henne er det i hvertfall ikke rart hun ikke blir våt). Det er faktisk også slik at veldig mange av oss jenter kun får orgasme ved stimulering av klitoris--og da er det vel ikke så rart at dama di ikke får orgasme for ut ifra måten du skriver vil jeg anta at sexen er ferdig når du selv kommer? Om hun ikke kommer før du kommer, så prøv å stimulere klitorisen hennes, så kommer hun nok hun også...

Og et tips: Slutt å spør hva som er galt med dama di! Spør heller hva det er du gjør galt siden du ikke greier å få henne til å komme...

Skrevet

Vil påstå at det er noe galt med dere begge to. Hvis dama di ligger som en potetsekk uten innlevelse så tar hun lite ansvar for egen nytelse. Men når sant skal sies så virker du litt "egoistisk" i måten du formulerer deg at man kan tro du er et troll. Du virker lite villig til å "gi" for å si det sånn.

Dere burde snakke sammen om hva dere liker osv. Jenter trenger som regel litt mer oppvarming enn gutter. Samtidig kan ikke jenter forvente at alle gutter automatisk skal vite hva de liker eller hvordan man skal være god i senga.

Forhåpentligvis hvis dere snakker sammen kan vel hun forklare hva som trengs for at hun skal komme samtidig som du er villig til å gi henne det som trengs.

Hvis hun ligger der uten innlevelse så kan det hende at hun har noen sperrer når det kommer til seksualitet, kan dette stemme?

Skrevet

Jeg håper inderlig TS and du ikke sier det til henne "Ja men kompissene mine sine damer tar den rett i ræven uten oppvarming og kommer 20 ganger på rad".

Gutter i den aldrene juger og skryter som faen om alt som har med sex og gjøre.

Du klager over at det tar "flere minutter" for henne å bli våt. Vel, sånn er det her i verden. Hun må først bli kåt på en eller annen måte før hun blit våt. Og ja, det tar noen minutter.

http://www.articlesbase.com/advertising-articles/how-to-make-a-woman-cumtips-on-how-to-make-a-woman-cum-1137976.html

En avslappet fornøyd kjæreste blir lettere kåt og fortere våt. Gjør noe fint for henne, trenger ikke være i sengen.

Hvis hun er en potetsekk er det sansynligvs enten fordi at hun er anspent, eller for at hun ikke er fornøyd med måten ting blir gjort på i sekslivet deres. Mulig hun tror du er tankeleser her, men problemet her ligger trolig litt på dere begge. Det er i hvertfall ingen tvil om at det er noe som mangler på din kant!

SLUTT å høre på de skrytende tullekompissene dine, og tullejenter som skryter over hvor bra sexliv de har. De som skryter mest i den alderen er ofte de som har den kjedeligste mest tradisjonelle sexen som finnes. Hvis de har noe som fungerer i det heletatt.

Virker som at du tror at: Pikk inn = orgasme. FEIL

Det er en grunn til at wine and dine er ett kjent konsept for å få seg noe. Det trenger ikke være det en gang, bare få henne til å føle seg verdsatt. Hvis hun ikke føler at du setter pris på henne kan du bare glemme at hun skal få orgasme uansett hvor mye du jukker.

Skrevet

Flera minuter!?? :sjokkert: Ja, hon måste väl vara missbildad..

Herregud, den bästa operationen hon kan göra är att lämna dig. Och du borde ha gått på biologin och läst lite om sex och samlevnad i skolan!

Det är helt normalt att inte bli kåt med sådana som dig, om det är det du menar. Läs på lite och försök att ha lite självinsikt. Att automatiskt påstå att det är fel på kvinnan tyder på att du inte har uppnått en särskilt hög grad av personlig mognad.

Skrevet (endret)

uansett er det faktisk mange som har det slik. Som er totalt inkompatible fordi de ikke kommuniserer. For det første burde det være en kjennsgjerning at kvinner er veldig forskjellige. Noen er klare på sekundet, mens andre trenger mye tid for å bli skikkelig kåte. For det andre er det dessverre vanlig at veldig unge jenter er veldig passive. Av usikkerhet og redsel for å ikke gjøre ting rett, velger hun letteste utvei. Hun bare ligger der. Dette vil mest sannsynlig forandre seg når og om jenta føler seg mer sikker. En gutt som ikke liker forspill og ei jente som ligger der som en melsekk er ikke akkurat en god kombinasjon. Snakk sammen!

Endret av Bond
Skrevet

Jeg lurer på hva som er galt med dama mi.

Når vi skal knulle tar det flere minutter før hun blir våt nok til at jeg klarer å få den inn, og hun ligger der som en potetsekk når jeg knuller henne. Ingen stønning eller innlevelse. Og så går det ikke for henne, og etterpå klager hun, men det må jo være henne det er noe galt med. Er det normalt at 19 år gamle jenter ikke får orgasme? Fins det noe operasjon eller piller eller noe hun kan ta?

drit i dama ikke ha dame for å ha noen å knulle med gå heller på huset må massere bruk olje snakk søtt til henne varm henne opp bruk tunga bla bla bla huset huset huset!!!!!

Skrevet

Æææææ, det er hun som ikke får orgasme, ikke meg.

TS

Æææææ, det er du som ikke gjør jobben din, ikke henne.

Skrevet

Kjære ts.

Du mangler tydeligvis grunnleggende seksuell kunnskap. Ville meldt meg på et sexkurs så snart jeg hadde mulighet om jeg var deg og bodde i Oslo eller Trondheim, eller rett og slett begynt å lese noen bøker. Kun 33 % av kvinner - maks! - får orgasmme under samleie. Hun mister nok lysten på å ha sex med deg fordi du ikke klarer å tilfredsstille henne på andre måter. Og nei, det er ikke pga penisstørrelsen din, det er på grunn av måtene du handler på i senga - eller ikke handler på. Lykke til!

Skrevet (endret)

Kjære TS. Mye tyder på at det største seksuelle problemet til dama di er deg. sorry.

Endret av Bond
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Snakk med dama di du. Hør hva hun mener om saken :) Signerer forøvrig de andre, hehe.

Skrevet

Damene til alle kompisene mine kommer nå uten problemer, uten mye tull og styr... Der er det bare å kjøre på. Og hun er jo i rette alderen, blir vel ikke mer kåt enn når man er 19-20 vel.

Dama di hadde nok blitt kåt på kompisene dine.

Det er deg det er noe galt med.

Skrevet

Hun spiller vel "død", håper at du blir fort ferdig slik at hun kan gå på do og tilfredsstille seg selv.

Har vært sammen med en slik som deg, hele seansen var gjort på noen minutter før han rullet seg over på siden og sovnet. Like greit. Er jo ikke uten grunn han er en x. :sove:

Gjest Silvermist
Skrevet

Vel, det første som slår meg er at DU er feil med dama di... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...