Gå til innhold

Til alle - "oppklaring" mht mitt nick :-)


Nelle

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg ser ikke så mye på TV, men er enkelte ting jeg liker å se av og til om jeg har tid. Kom til å se siste episode av Ally McBeal for noen uker siden, og ble plutselig oppmerksom på at det var en karakter i denne serien som heter Nelle.

Og: Om noen skulle tro at jeg har hentet mitt nick fra denne serien så har jeg altså ikke det. At mitt nick er Nelle er en tilfeldighet, og har ingenting med Ally McBeal å gjøre. Og jeg ønsker altså heller ikke å identifisere meg med karakteren i denne serien.

Hadde bare lyst til å si dette icon_smile.gif

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere forresten tenkt/trodd at det har vært et ønske for meg å identifisere meg med Nelle i Ally McBeal?

*bare nysgjerrig*

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nelle icon_smile.gif

Jeg har ikke tenkt noe særlig over hvorvidt du ønsket å identifisere deg med Nelle, men jeg har faktisk et bilde av deg som henne utseendemessig.

Det er jo ganske dumt, men du danner deg jo ofte bilder av mennesker du ikke ser (omtrent som i bøker), og Nelle i Ally McBeal var min eneste assosiasjon... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Amanda. Synes også det var et nick som passet etter hvert som vi ble litt bedre "kjent" med deg. Tøff dame utenpå, men sårbar og myk inni.

Jeg ble litt overrasket faktisk, da du fraskrev deg den koblingen.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Jeg har vært inne på tanken, men nei - jeg trodde det vel egentlig ikke.

Tenkte du kanskje het "Ellen", eller noe.

Har ingen assosiasjoner med Ally McBeals "Nelle" i alle fall.

Bortsett fra nå da, når noen nevnte dette med tøft yttre og sårbart indre. icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Litt synd at du ikke tok ditt nick etter Nelle Porter. D r jo en tøff dame og så så deilig og se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel -jeg kan nok kanskje oppfattes som noe "tøff" utenpå og myk/sårbar inni i virkeligheten .... (kanskje ikke alle som ser/tror at jeg er veldig sårbar, men det er jeg iallfall). Så egentlig er nicket mitt litt treffende -MEN, det var en tilfeldighet. En pussig tilfeldighet.

Og -jeg er ganske deilig å se på også... hehe.... *ler*. Bare at jeg er ganske lav, og mørk. Ikke høy og blond som Nelle på TV.

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...