Gå til innhold

Blod i utflod og kløe i underliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste tre dagene har jeg klødd/vært irritert i underlivet, da overalt, fra anus og til klitoris. Det viser ingenting, bare klør og irriterer. Jeg har også blod i utfloden, og mye mer utflod enn vanlig.

Kan dette være sopp eller høres det ut som en kjønnssykdom?

Det ble nylig slutt med kjæresten min over fire år. Jeg hadde for noen uker siden ubeskyttet sex med en ny mann.

Noen som kjenner seg igjen i det jeg beskriver?

Har legetime om noen dager, men bekymrer meg, så er takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir det vilt søk her, men her er det jeg fant: skjedekatarr, prokitt(sjekk her ut det som står under gonoré). Kan tyde på at enkelte har hatt svin på skogen... :P

Skrevet

Godt du har fått legetime for det skal sjekkes hvis man ikke vet hva det er.

Har du hatt soppinfeksjon før og kan sammenligne?

Sopp kan høres ut som det du beskriver, ihvertfall er det mine erfaringer. SOS har jeg aldri hatt så det vet jeg ikke. Men uansett så får du jo behandling for det og du har ikke hatt det lenge så det går nok bra. :klemmer:

Skrevet

Takk for svar. Tror ikke det er gonore da vi ikke var i nærheten av noe rumpehull etc.

Nå ikveld har utfloden gått over til å være veldig rosa. helt friskt blod med andre ord. Klør ikke fullt så mye etter at jeg har tatt canesten, men jeg er likevel redd. Kan klamydia gi disse symptomene, tro? Og så raskt etter samleiet (3 uker).

Skrevet

Takk for svar. Tror ikke det er gonore da vi ikke var i nærheten av noe rumpehull etc.

Nå ikveld har utfloden gått over til å være veldig rosa. helt friskt blod med andre ord. Klør ikke fullt så mye etter at jeg har tatt canesten, men jeg er likevel redd. Kan klamydia gi disse symptomene, tro? Og så raskt etter samleiet (3 uker).

Skrevet

Gonore har da ingenting med rumpehull å gjøre?

Nei, men linken hadde det :)

Begynte å tenke på en ting etter å ha lest rundt her. Det er vel ikke slik at man blør osv tidlig tidlig i et svangerskap? For da åpner jeg vinduet og kaster meg ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...