Gjest Airi Skrevet 1. desember 2010 #21 Skrevet 1. desember 2010 Så du mener at stemoren skal ta av egne penger for å sponse mannens særkullsbarn, fordi mannen og særkullsbarnas mor ikke har råd til dyre merkeklær? Hvis hun får beskjed om å kjøpe jakker til ungene, ville jeg forventet at hun hadde samme budsjett til alle ja. 1
Christina_ Skrevet 1. desember 2010 #22 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er åpenbart ikke av samme oppfatning. Jeg kan se at hun ønsker å prioritere sine egne barn, men dette betyr at de andre blir nedprioritert. Jeg synes det er innmari egoistisk og tankeløst, da dette faktisk i stor grad kan påvirke ungene. Jeg er av samme oppfatning av deg. Satt og leste innlegget. Kjente at det kokte! Skulle til å skrive et innlegg, men så at du allerede hadde kommet meg i forkjøpet Barn er barn, og når man har valgt en mann med barn, så har man valgt barna, også. 1
Gjest Airi Skrevet 1. desember 2010 #23 Skrevet 1. desember 2010 Barn er barn, og når man har valgt en mann med barn, så har man valgt barna, også. Herlig formulert, gjør ingenting å poste det en gang til 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #24 Skrevet 1. desember 2010 Så du mener at stemoren skal ta av egne penger for å sponse mannens særkullsbarn, fordi mannen og særkullsbarnas mor ikke har råd til dyre merkeklær? Hadde det lest tråden litt nøyere så hadde du sett at samboeren til TS ikke tjener bedre enn TS, men at de har god råd fordi de er sammen som par.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 #25 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er en mann, samboer og bor sammen med 2 av mine 4 barn. Jeg og X har ett brukbart samarbeid (etter noen vanskelige år. Det har seg slik at jeg har veldig mye bedre økomomi enn min x, pga min samboer. Ingen lån og mye på konto." "Vet at i dag, etter arbeidstid MÅ jeg snakke med min samboer. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette mest mulig skånsomt, hva jeg skal si, gjøre eller noe. Vet det er hennes penger som gjør at vi har mye, men kanskje vi kunne blitt flinkere å dele?? TS skriver jo at det er samboer sine penger det dreier seg om? Ikke TS sine penger?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #26 Skrevet 3. desember 2010 TS skriver jo at det er samboer sine penger det dreier seg om? Ikke TS sine penger? Nei, han skriver at de har fellesøkonomi.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 #27 Skrevet 3. desember 2010 Nei, han skriver at de har fellesøkonomi. Fellesøkonomi medfører ikke forsørgeransvar fpr partners særkullsbarn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå