Fotojente Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg blir gal!!! Jeg bor i ei blokk, kjenner ingen naboer og vi har ingen vaktmester (eller lignende). Det er ikke veldig lytt her, men i HELE dag har en eller annen alarm gått av, jeg tror det er ei vekkeklokke eller lignende. Den piper med mellomrom på 10sek og er så utrolig, utrolig slitsom å høre på! HVA gjør jeg? Aner ikke hvilken leilighet det er lyden kommer i fra, det kan være nabobygget (vegg i vegg). Jeg må sove snart, hvis ikke klikker det for meg :@
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Kan du legge deg inn til en annen vegg i natt?
fruBeist Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Om du kan gå og lytte litt og se om du klarer å lokalisere hvor lyden kommer fra, så er vel det en fordel. Om ikke så kanskje ringe politiet og forkare greia? En alarm skal ikke stå og pipe i timesvis. Det kan forsåvidt være så enkelt som en røykvarsler som sier i fra at den er sulten, og trenger et nytt batteri.. Om du ikke vil ringe politiet, så bør du finne sov i ro eller bomull å ha i ørene i natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå