AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Han og jeg er ikke kjærester, men vi "holder på" og oppfører oss mer eller mindre som det og har gjort det i snart et halvt år. Det han har gitt uttrykk for i det siste og noe som jeg selv har lagt merke til, er at jeg ikke har like mye lyst som han. Og jeg tror rett og slett det er fordi jeg ikke tenner like mye på han som jeg har gjort på andre menn. Jeg liker egentlig menn som er noen år eldre enn meg og derfor større og mere maskulin. Han er ett år yngre enn meg (21 år) og er veldig fin og flott og jeg tenner jo på han, men ikke like mye. OG han er flink til og mase!! noe jeg sier til han gang på gang at det er irriterende, og jeg mister lysten da. Og jeg sier at han må vente til jeg tar initiativ når jeg har lyst, og da sier han "da blir det jo lenge til da!" Samtidig som at jeg ikke greier og slippe meg helt løs, og sexen er egentlig i samme stilling hver gang. Tror han også er litt sjenert og redd for å slippe seg løs. Jeg var i et forhold for noen år siden, og da var det akkurat de samme problemene. Jeg hadde ikke lyst og tente ikke like mye på han som han gjorde på meg, selv om han var noen år eldre og ellers fin og flott. Det var i fjor at jeg oppdaget en ny side av meg, har hele tiden trodd at jeg bare var sånn at jeg ikke har mye lyst. Til jeg ble forelsket i en mann som var en del år eldre (30-åra) og han er muskuløs og flott og fin, og jeg tente veldig på han! kunne tatt han når som helst hvor som helst, og jeg hadde lyst på han hele tiden, jeg var ikke redd for å slå meg løs og elsket og se at han elsket og ha sex med meg, og det var gjensidig! Har ikke hatt noen eller møtt noen som jeg har hatt likedan lyst på. Jeg synes egentlig det er litt synd, for jeg VIL jo ha mer lyst på han jeg er involvert med nå. Er det sånn at mange er i forhold hvor lysten er på det "middelse"? Tar man "til takke med" det? Noen tips til hvordan slippe seg løs? og komme over den kneika..Det føles ikke helt naturlig med han, men kan hende det er fordi han også er sjenert og litt redd selv. Det skal nevnes at vi har det VELDIG bra ellers utenom sexen som begynner og bli et lite problem :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå