meelissa Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei Lurte på om det kan være noe galt når man plutselig får uregelmessig mens? Har gått på p-piller i snart to år, og alltid hatt regelmessige blødninger. Har ikke stresset noe særlig i det siste heller, men i dag fikk jeg plutselig mens. SKal ikke ha før om to uker, derfor blir jeg litt stresset
LukaFrost Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Det kan jo være en liten mellomblødning som ikke varer noe særlig lenge.
meelissa Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2010 Hvor lenge bruker en mellomblødning å vare? Har aldri hatt det før. Jeg blør enda, og har blødd like mye som jeg gjør under menstruasjon. Litt bekymret nå!
Gjest thelife Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 det samme skjer med meg! får blødninger når jeg er midt i pillebrettet! hm
meelissa Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2010 Blødningene stoppet i et par dager, men i dag ser jeg at jeg har begynt å blø igjen. Begynner å bli seriøst bekymret. Hvor vanlig er lengde på mellomblødninger? Er det mellomblødning dette er..? Skal ha menstruasjon i neste uke (begynner på sukkerpiller på torsdag). SKal jeg droppe disse og hoppe rett på neste brett eller fortsette som normalt og få mensen til helgen igjen?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Det er umulig for oss å vite hvorfor du har uregelmesiig blødning og om det er en mellomblødning. Hvis du er veldig bekymret så vil jeg anbefalle deg å høre med en gynekolog. Normalt sier man at har man mye mellomblødninger med p-piller så er pillene for svake eller du tåler ikke hormonene. Men siden du allerede har gått to år på pillene så stemmer ikke det heller. Jeg ville ha gått til en lege.
Athene Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Enig i svaret over. Ingen her kan vite hva dette er. Jeg er enig i at det høres merkelig ut at du plutselig får blødninger på en pille du har gått på så lenge. Men det kan være mange forskjellige årsaker. Sannsynligvis er det ikke noe akutt. Men ta kontakt med fastlegen din, du har rett på hastetime.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå