lilletuss87 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 jeg har fått lastet ned word og skal lage kalender der, men de bildene som er der nå i kalendermalen får jeg ikke slettet, for å legge inn mine egne bilder... kalenderen ser sånn ut: kalenderen er under ett stort bilde- akkurat som ellers de fleste kalendere. noen som kan hjelpe meg? litt frustrerende å ikke få dette til... vil jo gjerne ha mine egne bilder på en kalender. takker for svar
Xtra_lilje Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hmm, det kommer vel an på selve malen du har brukt; dvs om malen er laget slik at du faktisk kan bytte bildene. kan jeg spørre hvorfor du bruker word? om du skal lage kalender feks til julegaver, finnes det mange gode og lettvinte løsninger på nett
lilletuss87 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 grunnen til at jeg velger word er fordi at det koster ingenting.. fotoknudsen eller sånne steder koster litt så derfor tenkte jeg å lage egen kalender pluss at jeg får den akkurat sånn som jeg vil men jeg vil tru at den kalenderen er laget slik at man kan bytte bildene, for det virker sånn, men jeg får ikke til å bytte de.. jeg får vel bare prøve litt til
Xtra_lilje Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Oki, skjønner Lekte meg litt med malene som er tilgjengelig i min word, og der var det bare å høyreklikke på bildet som finnes i kalenderen og velge "change picture".
lilletuss87 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2010 jeg har fått det til nå, ikke helt sikker på hvordan.. for jeg satt å prøvde så masse, men jeg har hvartfall fått det til, og nå har jeg laget to kalendere, så da er det bare å høre rundt om noen har en printer jeg kan låne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå