Gå til innhold

Ubeskyttet sex

Gjest Charlotte 28

Fremhevede innlegg

Gjest Charlotte 28
Skrevet

Jeg var på julebord i helgen, ble med en kollega hjem og lå med han. Har ikke hatt sex på over et halvt år, så det var utrolig deilig!

Kåt som jeg var sa jeg at han ikke trengte å bruke kondom, enda han tilbød seg det. Nå har jeg fått kalde føtter og lurer på om jeg har fått noen sykdommer. Er ikke redd for graviditet da jeg bruker p-piller, men tenker på f.eks klamydia. Tror egentlig ikke han er typen som har det, men man kan jo aldri være sikker. Han skal ha for at han tilbød seg å bruke kondom, det er jo ikke alle menn som er der. Skylden er helt og holden min...

Er så irritert på meg selv at jeg sa nei, har alltid vært flink til å bruke kondom fram til testing med de partnerene jeg har hatt. Får vel bare gå å teste meg for sikkerhetsskyld......

Sexen var hvertfall kjempedeilig......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fort gjort å ta den testen hos legen din.greit å ta den en gang i blandt når man er singel.bare for å ver på den sikkre siden :) men høres ut som du hadde det ganske kjekt på julebord.lykke til med møtet med kolegaen din idag da:)

Skrevet

Er ikke redd for graviditet da jeg bruker p-piller, men tenker på f.eks klamydia. Tror egentlig ikke han er typen som har det, men man kan jo aldri være sikker.

Hvilke typer er det som har klamydia?

Skrevet

Hvilke typer er det som har klamydia?

Typen som går med på å ikke bruke kondom.

Skrevet (endret)

Typen som går med på å ikke bruke kondom.

Akkurat, og derfor høres det jo ut som om kollegaen til TS er typen til å ha klamydia! ;)

TS faller jo forøvrig selv inn under samme kategori.

Endret av Iah
Skrevet

Mest sannsynlig har det gått helt greit. HIV er heldigvis ganske sjeldent i Norge. Klamydia er veldig enkelt å bli kvitt, det er bare å ta to tabletter og vips er det borte. Sjansene for å bli steril etter klamydia er vel bare der om man har gått med det lenge, ettersom jeg har forstått det? Vet ikke med herpes, men kjønnsvorteviruset er noe 8 av 10 seksuelt aktive har uansett.

Så nei, selv om det var dumt ville jeg ikke stresset meg i hjel pga dette. Bare ta en tur til legen og be om å bli sjekket for det som sjekkes kan, og så er det ute av verden.

Gjest Charlotte28
Skrevet

Hei TS her igjen.

Angående "typen til det" så mente jeg at han ikke er den som ligger med alt og alle. Har hatt en samtale med han om det på jobb i dag. Han sa at også han angret at det ble uten kondom og han han ikke sto mer på sitt. Han har ikke ligget med noen siden det ble slutt med samboeren for mange måneder siden

Vi snakket også om at begge synes sexen var utrolig deilig, og vi har avtalt og møtes igjen. Ingen av oss er interessert i noe forhold foreløpig, kun sex. Fram til vi har testet oss, blir det med kondom. Kanskje unødvendig siden vi allerede har gjort det uten, men for å være 100% sikker blir det med.

Skrevet

Husk å kjør full test, da. Gonore er vel den kjønnsykdommen som vokser mest her i landet, da spesielt blant studenter.

Gjest bare en liten gj
Skrevet (endret)

Bare test deg du TS, sannsynligvis har det gått bra. Men fint dere bruker kondom heretter.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg var på julebord i helgen, ble med en kollega hjem og lå med han. Har ikke hatt sex på over et halvt år, så det var utrolig deilig!

Kåt som jeg var sa jeg at han ikke trengte å bruke kondom, enda han tilbød seg det. Nå har jeg fått kalde føtter og lurer på om jeg har fått noen sykdommer. Er ikke redd for graviditet da jeg bruker p-piller, men tenker på f.eks klamydia. Tror egentlig ikke han er typen som har det, men man kan jo aldri være sikker. Han skal ha for at han tilbød seg å bruke kondom, det er jo ikke alle menn som er der. Skylden er helt og holden min...

Er så irritert på meg selv at jeg sa nei, har alltid vært flink til å bruke kondom fram til testing med de partnerene jeg har hatt. Får vel bare gå å teste meg for sikkerhetsskyld......

Sexen var hvertfall kjempedeilig......

Akkurat det å "ikke tro han er typen til å ha det" er nok en fallgruve av dimensjoner.

Greit å sjekke seg for mer enn klamydia. Hjelper vel lite om du ikke har fått klamydia om du f.eks. har fått HIV i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...