Gjest usikker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 jeg har nå i ca 6 dager hatt en slags stikking, ubehag /press nederst i underlivet/magen, på høyre side (i ny og ne på venstre side) men jeg som har høy smerteterskel synes ikke at det er vondt, mere ubehag, og jeg blir bekymret for hva det kan være. Noen ganger kan jeg kjenne det helt på siden av hoften, ryggen eller tilogme med i låret! skal også sies at jeg har mye luft i magen også.... er det luft smerter? UVI? Jeg har ingen andre symptomer bortsett fra ubehaget i magen, noen som har opplevd noen lignende? hva hadde dere? takk:)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Magesmerter kan være så mye. Luft er den største synderen og den flytter jo også på seg. UVI kan også være ganske så smertefullt, da er det ofte vondt rundt blæren og vondt å klemme lett over blæren. Cyster på eggstokken (nesten alltid ufarlig) kan også gi smerter, både lette og sterke smerter. Magesmerter er ikke så lett å kjenne helt nøyaktig hvor sitter hen, hvis det vedvarer så er det jo greit å høre med en lege.
Gjest TS Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Magesmerter kan være så mye. Luft er den største synderen og den flytter jo også på seg. UVI kan også være ganske så smertefullt, da er det ofte vondt rundt blæren og vondt å klemme lett over blæren. Cyster på eggstokken (nesten alltid ufarlig) kan også gi smerter, både lette og sterke smerter. Magesmerter er ikke så lett å kjenne helt nøyaktig hvor sitter hen, hvis det vedvarer så er det jo greit å høre med en lege. takk for raskt svar! Det har seg sånn at jeg ikke befinner meg i Norge akkurat nå..jeg er faktisk i sør korea, så jeg hadde ikke så lyst og dra til noen lege..jeg kan ikke språket heller, og engelsken min er laber. Dessuten er jeg redd de skal missforstå og tro jeg har vondt. Jeg har bare ubehag som sagt (kansje vondt for anre, for meg ubehag)
Gjest BabyBlue Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Det finnes sider hvor leger besvarer spørsmål online. Er kanskje ikke like sikkert å få det svaret du søker etter når det bare er kommunikasjon over nett, men da får du i hvert fall svar fra noen som har peiling =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå