AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Vær obs dette er ekkelt Mensen var 2 dager forsinket jeg går på pillen og den pleier alltid å være nøykatig 3 dager etter pilleslutt.Uansett jeg fikk den idag morres og når jeg var i dusjen kom det ut en en lys flat klump som var 3-5 cm den var dekket av blod,men man så den var lys of fast form ikke gele.Etter det skylte jeg den i do.Har ingen smerter eller noe som helst.Nå har jeg begynt å beskymre meg for hva dette kan være?Jeg blør nesten ingenting nå bare brun spotting. Kan jeg ha vært gravid og mistet?Man skal vel merke om man har spontan abort? Håper virkelig noen av dere kan forklare meg dette nærmere Hilsen beskymret jente
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Noen?? Tipper det er litt fra slimhinnen i livmora som naturlig skal ut. Det er ikke farlig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Tipper det er litt fra slimhinnen i livmora som naturlig skal ut. Det er ikke farlig. oh hjertelig takk,men hvorfor har jeg ikke normal blødning?Hehehe kan det være forklaringen?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 oh hjertelig takk,men hvorfor har jeg ikke normal blødning?Hehehe kan det være forklaringen? Hehehe, nei si det... Da jeg gikk på pillen, så hadde jeg det likedan. Det kan henge sammen med hormonnivået i kroppen... kansje. Mensen var ikke likedan hver gang.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Hehehe, nei si det... Da jeg gikk på pillen, så hadde jeg det likedan. Det kan henge sammen med hormonnivået i kroppen... kansje. Mensen var ikke likedan hver gang. Ok tusen takk for at du svarer meg.Du er snill Jeg ble mer beroliget nå:)Ha en fin kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå