Gå til innhold

Hva slags kvinner er best i senga?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kvinner som tør å slippe seg løs, og som vet hva hun vil. Kvinner med lidenskap og som ELSKER sex. Jeg snakker selvsagt om meg selv :gjeiper:

Men alt er relativt. Hvis begge er stormforelsket og det er hett som faen, så trenger man ikke gjøre så vanvittig mye før det blir sykt bra!

Endret av Sobril
Skrevet

Kvinner som gir av seg selv og deltar aktivt

Skrevet

Mine erfaringer:

Jenter med alminnelig utseende er bedre enn pene jenter! Har bedre erfaring med lubbne jenter enn med tynne. Nervøse jenter funker dårlig. Jenter som tørr å være kåte og som slipper seg løs er bra. Rødtopper er oppskrytt! Asiatiske jenter er fantastiske i senga! Alle "utenlandske" jenter jeg har hatt sex med har vært bedre i senga enn de norske jentene, med untak av svenske jenter. De er skralere enn de norske.

Skrevet

De med naturlig sminke og som har nogenlunde lange forhold bak seg.

Skrevet

Anser meg selv som ganske god i senga i alle fall! ;)

Skrevet

Kvinner som ikke er menn, og som har selvtillit og et sunt forhold til sin egen kropp og seksualitet.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jenter som er trygge på seg selv og sin seksualitet vil jeg gjette på.

Skrevet

De som jeg har sterke følelser for og som har sterke følelser for meg :)

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Kvinner med erfaring og lidenskap for sex.

De som faktisk liker sex og som ikke ser på det som en service.

De som er sprengkåte og småkinky.

De som gir av seg selv og som tør å slippe seg løs.

De som er selvsikker og trygg på seg selv og partner.

Det sies at vakre eller selvgode mennesker bryr seg mer om hvordan de ser ut under sex enn hvordan de presterer, så disse er det bare til å styre unna.

Endret av HunterLady
Skrevet

meg sjøl,aldri fått klager ihvertfall;)

Skrevet

Det sies at vakre eller selvgode mennesker bryr seg mer om hvordan de ser ut under sex enn hvordan de presterer, så disse er det bare til å styre unna.

Så man skal ikke ha sex med pene folk mener du ? ;):fnise: Dessuten handler det jo ikke bare om at bare ene personen er bra i senga, da man må ha kjemi sammen for å ha bra sex. Ellers hjelper det fint lite :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Så man skal ikke ha sex med pene folk mener du ? ;):fnise: Dessuten handler det jo ikke bare om at bare ene personen er bra i senga, da man må ha kjemi sammen for å ha bra sex. Ellers hjelper det fint lite :)

Jo, man må ha seg med pene folk. Hvis ikke hadde jeg jo aldri fått meg noe! :ler:

Stemmer. Viktig at man er på samme spor. For langvarig god sex, så må man helst tenne på og like de samme tingene.

Skrevet

De som er fordomsfrie og har et naturlig forhold til kroppen sin.

Skrevet

Merkelig nok har jeg hatt langt bedre sex med de såkalte good girls, mens bad girls ikke klarer å leve opp til imaget sitt. Så kvinner som er store i kjeften og har dette bad girl imaget styrer jeg unna. Oftest er det mye bjeff og lite biting... ;)

Ellers er det en fordel at jenta tør å slippe seg løs, og ikke har altfor mange sperrer i senga. At hun er aktiv og vet hvordan hun bruker musklene er også et stort pluss.

Skrevet

Helt enig med deg.

og asiatiske jenter er en egen klasse. :jepp:

Gjest HunterLady
Skrevet

Helt enig med deg.

og asiatiske jenter er en egen klasse. :jepp:

Det er nok fordi de er mer serviceinnstilt enn europeiske jenter. Dette er ikke rasistisk av noe slag, men det er sant. De er alltid flinke i det de gjør fordi de alltid yter maks. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...