Gå til innhold

angst av yasminelle 28

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg slitt med angst i perioder i økende grad etter at jeg begynte med disse p-pillene. Føler jeg reagerer mye mer på ytre stress og har problemer med å få i meg mat. kan p-pillene føre til at man blir mye mer sensitiv på ytre stress? og hvor lang tid tar det fra man slutter å ta pillene til virkestoffene vil være ute av kroppen og eventuelle bivirkninger forsvinner?

Setter meget stor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =) p-piller skal ikke ha noe å si på stress. Hvis man får bivirkninger skal de gå over etter å ha gått på dem i 2-3mnd. Håper alt ordner seg =)

Skrevet

Ifølge felleskatalogen kan yasminelle gjøre man mer ustabil følelsesmessig, i tillegg til at nervøsitet er en mulig bivirkning, om enn mindre vanlig. Så jeg ville ikke ha sett bort ifra at yasminelle bidrar til å forsterke angsten din...

Jeg ville anbefalt å ta kontakt med den som skrev ut resepten din på yasminelle, fastlegen din eller en helsestasjon og fortell de hva du skrev her. De kan fortelle deg om det hadde vært best å bytte prevansjonsmiddel eller om det ikke har noen sammenheng. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...