Jordbæra Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Hvis en finger har dødd ut etter å hatt strikk rundt den f.eks. Hvordan kjennes det ut da?
SmallTalk Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Tenker du på "likfinger"? I såfall så blir fingeren helt blek, stiv, følelsesløs, iskald og rar. Også gjør det noe helsikkes vondt når du begynner å få tilbake følelsen igjen.
Supraspinatus Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Hvis en finger har dødd ut etter å hatt strikk rundt den f.eks. Hvordan kjennes det ut da? Den blir blå, så detter den av.
Jordbæra Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Min finger kjennes som om den er bedøvd. Slik følelse man får i leppa etter bedøvelse hos tannlegen. Det jeg har gjort er å bære noen tunge poser som hvilte på fingeren ganske lenge.
Sekretæren Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Er nok ikke verre enn en sovende arm.
Jordbæra Skrevet 28. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2010 Den har vært sånn i over ett døgn nå.
iskaffe Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Jeg dro på fest i høyhelte sko en gang. Kom hjem, sovnet, og da jeg våknet opp neste dag var to av tærne helt nummen og uten følelse. Prøvde å massere men ingenting hjalp. Nummen var de i ihvertfall en uke etterpå, men nå er de normale igjen. Aner ikke hva som hadde skjedd... men det ordnet seg til slutt!
Jordbæra Skrevet 29. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2010 jeg var ute en liten tur igår. 5 Minutter for å hente noe, da var fingeren iskald og gjorde kjempe vondt. De andre var helt greie. Men ikke denne. Håper virkelig at det er over etter en ukes tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå