Kara W Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Julebaksten er igang, og nesten samtlige småkaker skal avkjøles på rist. Problemet mitt er at risten som følger med ovnen min har veldig store mellomrom, så den egner seg egentlig ganske dårlig til dette. Finnes det egne rister man kan få kjøpt med mindre mellomrom?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Selvfølgelig kan du få kjøpt det.
Kara W Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Selvfølgelig kan du få kjøpt det. Så bra at du visste det. Da løper jeg straks ned på min lokale ristbutikk og kjøper en.
Inx Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Ristebutikker er det flust av, rugge og skjelvebutikker derimot er sjelden kost.
fruBeist Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Tenker butikker som Jernia, Elkjøp, Chlas Olsson, Jula, Lefdal, Elprice og andre som selger komfyrer har rister. Mener å ha sett rister med ruter.
Mixelite Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 I følge den nyeste katalogen til Jernia, har de kakerist.
Kara W Skrevet 29. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2010 Takk for svar. Tar en titt på Jernia imorgen. Evt. har jeg enda en ting å sette på ønskelisten min, for jeg får klager på at den er for kort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå