Nancy Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Hei! Jeg fant to sider på nettet hvor man kan få dette mot betaling. Jeg sendte mail, men ingen av dem hadde kapasitet til å gjøre det nå. Er det noen av dere som jobber som med det, og er villige til å utføre et slik arbeid på 2-3 dager. Det er snakk om 45 sider.
Kjubi Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hei! Jeg fant to sider på nettet hvor man kan få dette mot betaling. Jeg sendte mail, men ingen av dem hadde kapasitet til å gjøre det nå. Er det noen av dere som jobber som med det, og er villige til å utføre et slik arbeid på 2-3 dager. Det er snakk om 45 sider. Hva betaler du for dette da?
Nancy Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Hva betaler du for dette da? Jeg vet ikke hva som er vanlig, men hvor mye vil du ha? :)Det er en masteroppgave på 30 poeng, dvs. rundt 45 sider.
Gjest Iah Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Tråden stenges! Det er ikke tillatt med kjøp og salg ifht kvinneguidens regler. Iah, mod
Anbefalte innlegg