catwar Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg har slitt med flass nå i lengre tid.. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt det?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Gå på apoteket og kjøp "fungoral" shampoo.
Gjest Gro Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Prøv shampoen til KMS mot flass.Den er blå,litt gummiaktig og rar,men virket veldig branpå meg.Lykke til!Gi gjerne tilbakemelding her hvordan det har gått :-)
Gjest ano Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg har slitt med flass nå i lengre tid.. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt det? Hei! Jeg sleit med akkurat samme problem som deg før, og det samme gjorde faren min og flere jeg kjenner. Det beste du kan bruke er faktisk head & shoulders! I lang tid forsøkte jeg alle slags flasshampoer hos frisøren, men ingen av de funket. Head & shoulders derimot funker helt utmerket! Etter et par uker var all flassen borte, og siden har jeg ikke sett noe til den (så lenge jeg passer på å bruke shampoen regelmessig). Det samme gjelder så klart faren min og de andre jeg kjenner til som har slitt med det samme problemet. Skal innrømme jeg hadde litt motsigelser mot å prøve det til å begynne med, men nå får du både shampo og balsam i serien + at det finnes flere typer tilpasset din hårtype. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå