AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg har tenkt å kjøpe kaffekvern i julegave til en som er glad i kaffe. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe elektrisk eller manuell, vil gjerne høre om erfaringer, hva foretrekker du og hvorfor etc. ? Og gi gjerne tips om fantastiske kaffebønner som jeg kan legge ved
Frk. Belle Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Vi fikk denne i gave og er kjempefornøyd Det er visstnok den Tim Wendelbo andfaler for de som ikke er villig til å betale flere tusen for en kvern...
Forvirra77 Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har gått kaffekurs på Norsk kaffeinformasjon. Elektrisk kvern er veldig bra men se at det ikke er en kvern med kniver. De blir varme når de kutter opp bønnene og da mister du en del av aromaen. Det beste er en kvern med keramiske hjul som knuser kaffebønnene imellom. Vet ikke hva den kvernen kostet som hun over anbefalte. Jeg kjøpte en Gaggia men for en god kvern må du nok opp mellom tusen til totusen kroner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå