Gå til innhold

Når du gir pluss til innlegg

44 stemmer

1. 1. Hvorfor gir du pluss til innlegg?

• Fordi jeg er enig i budskapet
      16
    • Fordi innlegget er velskrevet
      1
    • Fordi jeg er enig i budskapet OG innlegget er velskrevet
      27
    • Fordi jeg liker brukeren som har skrevet innlegget
      0
    • Andre grunner
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gir du pluss til innlegg fordi du er enig i meningene som blir ytret der, eller fordi du synes innlegget er godt skrevet/formulert uavhengig av budskap? Eller må begge deler være på plass for at du plusser? Eventuelt noe helt annet? Jeg har sett noen skrive at de plusser fordi de liker brukeren som skrev innlegget.

Jeg plusser for å vise at jeg er enig med det som skrives. Om innlegget er godt/dårlig formulert eller har andre egenskaper er uviktig. Altså er det budskapet jeg plusser på.

Hva med deg?

Endret av Babydrøm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du pluss til innlegg fordi du er enig i meningene som blir ytret der, eller fordi du synes innlegget er godt skrevet/formulert uavhengig av budskap? Eller må begge deler være på plass for at du plusser? Eventuelt noe helt annet?

Jeg plusser for å vise at jeg er enig med det som skrives. Om innlegget er godt/dårlig formulert eller har andre egenskaper er uviktig. Altså er det budskapet jeg plusser på.

Plusser og for budskapet.

Skrevet

Jeg gir pluss når jeg er enig i innholdet i innlegget, og jeg liker det som er skrevet.

Om det er en person som har mye skrivefeil, og er dårlig til å formulere seg, bryr jeg meg ikke om.

Skrevet

Jeg gir også pluss når jeg er enig i det som står.

Hvem som har skrevet innlegget, hvor godt det er formulert, eller antall skrivefeil har ingen betydning for meg i den sammenhengen.

Skrevet

Plusser for budskapet uansett hvordan det er skrevet og hvem som har skrevet det. Syns det er fint å kunne gi + i stedet for å sitere hele greia og si enig, for noen ganger er det ikke mer jeg føler for å si.

Skrevet

Jeg gir plusser når innlegget er godt skrevet og jeg er enig. Spiller ingen rolle hvem som har skrevet innlegget, det er hva som er skrevet og hvordan som har betydning.

• Liker 1
Skrevet

Plusser stort sett når jeg er enig og innlegget i tillegg er velskrevet. Men det hender også jeg plusser for enten velskrevet innlegg eller for at noen har sagt noe som jeg er 100% enig i.

Skrevet

Jeg svarte "fordi jeg er enig i budskapet og innlegget er velskrevet", men det har hendt at jeg har plusset selv om jeg ikke er helt enig hvis innlegget er godt skrevet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir aldri + pga personen som skriver, uavhengig om jeg "liker" personen eller ikke. Jeg gir + når jeg syns et innlegg er bra, f.eks. at brukeren kommer med et godt poeng eller det er morsomt å lese eller noe i den duren. Trenger ikke alltid å være helt enig med personen jeg gir + dersom poenget er godt, og det er verdig i en diskusjon.

Skrevet

Gir pluss hvis jeg er enig, spesielt hvis brukeren gir et godt motsvar til tidligere utvikling i tråden. Hjelper at det er velformulert, men det viktigste er hvilken holdning som kommer fram. Spiller ingen rolle hvem brukeren er, selv om jeg kanskje er litt tilbøyelig til å være mer enig dersom det er en bruker jeg vet har god kompetanse på det hun svarer på.

Skrevet (endret)

Et dårlig formulert innlegg med masse feil får sjelden pluss av meg, selv om jeg kan være 100% enig i det forfatteren ønsker å formidle. :sjenert: Heldigvis er det mange gode skribenter her på KG, så jeg er ganske raus med plussene! Morsomme innlegg får også pluss fra meg.

Endret av Meaty
Skrevet

Jeg gir hvis jeg er enig og er godt skrevet. Kan også plusse hvis det er morsomt :)

Skrevet

Når jeg gir pluss er det fordi jeg er enig i det som står der.

Skrevet

"Fordi jeg er enig i budskapet OG innlegget er velskrevet."

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir pluss når innlegget er godt skrevet og jeg er enig I budskapet.

Skrevet

Når jeg synes forfatteren kommer med spennende nye synspunkter, når jeg er enig, når det er velskrevet, og ofte gir jeg pluss for ting jeg egentlig ikke kan stå inne for, men som er morsomt formulert. Humor er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...