Gå til innhold

Hvorfor er de peneste mennene alltid homo?

Fremhevede innlegg

Gjest frustrert
Skrevet

Flere som har lagt merke til dette? De er jo nesten alltid velstelte, stilige, veltrente, sjarmerende, veltalende osv. Heteroene er jo rene bomsene i forhold. Kanskje jeg er litt rar, men jeg synes det er sexy med sjarmerende menn som bryr seg om utseendet sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så maskulint å ikke bry seg om utseende, kroppslukt eller kroppslyder vet du vel.. Kan jo ikke finne på å være hetero og bry seg om hvordan man ser ut ..

Skrevet

Helt sikkert fordi du liker deres femininitet. ;)

Skrevet

Gjør ikke meg noe. Tenner ikke på feminine og jålete menn.

• Liker 1
Skrevet

Gjør ikke meg noe. Tenner ikke på feminine og jålete menn.

Hva i all verden er sexy eller vakkert med overmaskuline, utrente og småfeite menn uten stilsans og sjarme? Man er da ikke feminin og jålete bare fordi man har bra hygiene og fordi man ønsker å se bra ut?! Det handler om å ha respekt for seg selv og for de man har rundt seg. Makan!

• Liker 1
Skrevet

Flere som har lagt merke til dette? De er jo nesten alltid velstelte, stilige, veltrente, sjarmerende, veltalende osv. Heteroene er jo rene bomsene i forhold. Kanskje jeg er litt rar, men jeg synes det er sexy med sjarmerende menn som bryr seg om utseendet sitt.

Må ikkje slå alle over samme kam. Kjæresten min er både velstelt, veltrent og utrulig sjarmerende og pen! Han e ikke homo fordi om :P

Skrevet

Da tenner du jo ikke på skikkelige menn hvis du syns de heterofile ser ut som bomser i forhold til homsene. Jeg ville heller flippa den setningen og sagt at homsene er altfor polerte...

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er at de jentene som ikke selv er så freshe gjerne tar til takke med lurvete menn for å føle seg mer feminine..

Logger ut for denne, hoho..

Skrevet

Mitt inntrykk er at de jentene som ikke selv er så freshe gjerne tar til takke med lurvete menn for å føle seg mer feminine..

Logger ut for denne, hoho..

Oi! Regner med at denne var myntet på meg?

Jeg er superduperfresh, altså! :jepp:

Nei, jeg foretrekker MENN og ikke metrofile jålekopper som bruker lenger tid på badet enn meg og som ønsker å diskutere hudkremer, Burberryskjerf og sølvsjampo. Det har jeg venninner til...

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg foretrekker MENN og ikke metrofile jålekopper som bruker lenger tid på badet enn meg og som ønsker å diskutere hudkremer, Burberryskjerf og sølvsjampo. Det har jeg venninner til...

Så "metrofile jålekropper" bruker mer tid på badet enn det du gjør? Hvordan vet du det? Synes det blir litt for mye svart/hvitt tenkning her...

Skrevet

Så "metrofile jålekropper" bruker mer tid på badet enn det du gjør? Hvordan vet du det? Synes det blir litt for mye svart/hvitt tenkning her...

Hvordan jeg vet det? Fordi jeg har metrofile venner, vel!

Skrevet

Trenger jo ikke å være homofil eller metrosexuell for å bry seg om hvordan man ser ut og hvordan man oppfører seg vel?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Er ikke bare homofile menn som er slik da. Det er vel gjerne bare de som er mest synlig så dermed virker det sånn?

Skrevet

Din teori faller i stykker nå når jeg forteller deg at kjæresten min passer den beskrivelsen du oppgav, og han er sammen med meg :) og i tilegg til å være "velstelt, stilig, veltrent, sjarmerende, veltalende" er han også veldig macho, glad i typiske gutteting, og 110% heterofil.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Men det fins en mellomting mellom metrofile jålebukker og de som driter i utseendet fullstendig.

• Liker 1
Skrevet

Hmmmmmm, jeg faller nok i den metrofil jålebukk-kategorien men kan ærlit talt ikke si at den slår spesielt godt an blant jentene. Men jeg er ikke trent da, kanskje det har noe med det å gjøre.

Skrevet

Synes jålete menn er fint jeg...hvorfor skal ikke menn kunne pynte seg? Ingenting er så tiltrekkende med en gutt som lukter godt, har moderen sveis, har fin hud, som er litt vågal i klesveien og bærer fine smykker (ex klokker, kjeder og armbånd) Det utstråler masse selvtiilit. Vi er i 2010 jenter..vi ligger bare 10 år etter her i ola dunk norge!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Fordi de er uoppnåelig for deg, og det blir da enklere for deg å forklare for deg selv hvorfor du ikke får napp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...