AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Har en ex jeg er glad det ble slutt med. Har ikke hatt kontakt med ham etter bruddet, som var for noen år siden. Vi delte bolig og var engasjert i samme saker...nå er jeg tilbake i byen der vi sammen bodde, og vil fortsette å engasjere meg for samme sak - men der er ex'n! Han har et nettverk og en stjerne i dette miljøet, mens jeg vil bli ny...han har heller ikke mye til overs for meg, tipper jeg. Har egentlig ikke lyst til å se ham...dette lokallaget er det eneste alternativet. Hvordan løse det?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hvorfor ikke prøve da? Dere må jo kunne oppføre dere selv om dere har gjort det slutt
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Hvorfor ikke prøve da? Dere må jo kunne oppføre dere selv om dere har gjort det slutt Vi er voksne - og bruddet var ikke pent. Enig med deg - men han har skapt seg mange allianser, og kan dermed ha et veldig farget syn på meg fra før av..et inntrykk han kan ha overført til sine lokallagsvenner. Risikerer jo å få stempelet "der er hun som mr.x har beskrevet som bitch", etc.?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Da kan du vel lett motbevise det han har sagt isåfall! Tviler på at dette lokallaget sitter og jabber om bitchy ekser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå