Gå til innhold

Har du oppe vinuet om natten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei vinduet her er ikke åpent om vinteren. Det er alt for kaldt og jeg er en stor frysepine. Om vinteren lufter jeg litt på dagen men ellers så er det lukket.

Har foresten en vennine som sover med varmeovnen på om natten. Så ille er jeg ikke :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke snakk om at jeg sover med vinduet opp om natta,på vinteren.Er en fysepinn uten like,og ligger med èn dobbeltdyne,2 vanlige dyner og 4 hodeputer oppi senga.Pluss flere varmeflasker. :ler: Kunne godt hatt et pledd eller 2 med det samme også. Men om sommeren elsker jeg å ligge med vinduet opp,selvsagt pga av varmen,og fordi jeg liker å ligge høre på alle slags lyder om kvelden og mårran. :)

Skrevet

Vinduet må være åpent, enten det er 25+ eller 25-. Ellers blir det innestengt "sove"luft på rommet, og det er ikke noe særlig. Kald på nesen og varm på kroppen - da sover jeg best :)

Skrevet

Vinduet må være åpent, enten det er 25+ eller 25-. Ellers blir det innestengt "sove"luft på rommet, og det er ikke noe særlig. Kald på nesen og varm på kroppen - da sover jeg best :)

Ja! Soveluft er ekkelt! Her er vinduet åpent hele året, så får vi i verste fall sove med super. Men vi har en deilig tjukk og varm dobbeldyne som holder oss gode og varme :)

Gjest stillness
Skrevet

Uff,jeg takler ikke å ha åpent vindu nå når det er så kaldt og har egentlig bare åpent vindu om det blir for varmt i rommet.

Lufter jo litt,men syns at luften ikke er så ille som regel.

Men det må være sånn at det er behagelig,men ikke altfor varmt.Skjønner meg ikke på dem som sover med varmeovnen på full guffe.Da blir ihvertfall jeg sløv :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei, erru gal? Fryser i hjel da! Har jeg vinduet åpent om natta våkner jeg vel opp med istapper rennende fra nesa og pusen har vel frost i værhårene.

Skrevet

Nei! Jeg pleier vanligvis å bli smittet av noe på vinteren, så tar ikke sjansen med at det er iskaldt på rommet.... I tilegg må jeg stå opp dersom småen skulle våkne å ville ha pupp! BRRRRR! Ville vært frostpinne før jeg rakk bort til den lille... BRRRRR!

Skrevet

Nei vinduet må være igjen hvis ikke fryser jeg i hjel og er helt forferdelig å skulle gå ut av sengen. Brrrrrr. Lufter jo om dagen så er ikke noe problem.

Skrevet

Nei, hater å kjenne sånne trekk..dessuten har jeg helt angst for alt av insekter så jeg vil ha inn så få som overhode mulig.

+ at jeg ikke klarer å sove når jeg hører lyder. Bor på et lite og egentlig rolig sted, men naboen kjører kjører jo ut og inn flere ganger om natten, hører det med vinduet i gjen, så hadde jeg hatt det åpent så ville det hvert enda mer tydlig :P

Hvorfor kjører naboen ut og inn flere ganger om natten?

Skrevet

Jeg har vinduet lukket om natten.

Skrevet

Jeg lufter om sommeren, men ikke nå om vinteren. Varmer verken opp soverom eller badet som er ved siden av soverommet hittil, så det er kaldt og godt her uansett.

Gjest mirlinda
Skrevet

jeg har alltid vinduet på soverommet åpent om natta hele året. viktig med frisk luft for å få en god søvn :)

Skrevet

Jeg har det alltid lukket om vinteren, ellers blir jeg alt for kald. Vi har heldigvis et godt ventilasjonsannlegg som skifter ut luften og gir en fin sovetemperatur og i tillegg gjør at vi unngår "sovelukt". :)

Skrevet

Nei, nå er det for kaldt. Men jeg har en av lyrene så vidt åpen for å få frisk luft.

Skrevet

Nei det er alt for kaldt. Jeg pleier å sette opp vindet et kvarter før jeg legger meg, og lukker det igjen når jeg skal legge meg. Da er det helt perfekt luft og tempratur :)

Skrevet

Vinduet er igjen om vinteren. Her trekker det såpass godt at det blir friskt uansett ;)

Skrevet

Før hadde vi vinduet åpent døgnet rundt, men nå som det begynner å bli så kaldt så lukker vi det om morgenen og åpner det rundt 1 time før vi legger oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...