AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Selv bruker jeg nok litt for mye tid, ca 5 timer gjennomsnittlig. Tenkte å prøve ut datafri uke, utenom bruk til skole :gjeiper: Hvor mye tid bruker dere forran PC'en hver dag?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Selv bruker jeg nok litt for mye tid, ca 5 timer gjennomsnittlig. Tenkte å prøve ut datafri uke, utenom bruk til skole :gjeiper: Hvor mye tid bruker dere forran PC'en hver dag? 5 timer pr dag i gjennomsnitt - utenom jobb - så det vil si ca 13 timer.
Gjest Sommertid Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 jeg bruker aaalt for masse tid på pcen. Aner ikke hvor mange timer jeg sitter hver dag. Jeg bruker pcen til andre ting en bare å sitte på nettet da. Jeg ser filmer og serier også på dataen i steden for på tven.
Independent_ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Siden jeg studerer bruker jeg mye tid foran PC-en. Har aldri regnet det ut, det tør jeg ikke.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Alt fra 2 - 12 timer vil jeg tro. Som regel blir det vel kanskje 5-8 ? Off alt for masse:P
Mykela Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Jeg bruker alt for mye tid foran pc. Alt fra 3 - 10 timer
MissStiles Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Siden jeg har en jobb hvor jeg sitter foran PC, så sier det seg selv at det er snakk om mye tid. Hvor mange timer har jeg aldri tenkt over før. Men jeg passer på å slå av PCen av og til når jeg er hjemme.
aluminium Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Dersom man regner med mediesenteret som er påkoblet TVen blir det ganske mange timer, spesielt nå når jeg sitter med eksamensoppgaver som skal inn, opp mot 15 timer dag er ikke usannsynlig...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 6-9 timer vil jeg anta. Mesteparten på jobb og så noe hjemme på kvelden
Chiyo Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Veldig mye. Jeg er student og alt arbeid jeg må gjøre foregår på PC og så bruker jeg PC til annet i tillegg. Kunne ikke forestille meg et liv uten PC. Da hadde livet mitt vært vanskelig.
Gjest Awsome Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Mange timer. Bruker PC'en til det vanlige som internett, ser serier og filmer på den og bruker pc-skjermen for xboxen også.
Gjest Iah Skrevet 27. november 2010 #12 Skrevet 27. november 2010 (endret) Så godt som alltid. Først 8 timer på jobb hver dag, så mer eller mindre hele kvelden når jeg kommer hjem. Jeg har ikke TV, så PC brukes for nesten all underholdning. Endret 27. november 2010 av Iah 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 alle er geeks, og ingen har tid til å å treffes IRL.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 I perioder er jeg kun på pcen for å sjekke mail og betale regninger via nettbank. Det vil si at jeg er der maks 15 minutter hver fjerde dag eller sjeldnere. I andre perioder (sånn som nå, når jeg er arbeidssøker og leter etter ny bolig) er jeg veldig ofte på finn.no og nav.no. Samt at jeg skriver en drøss av søknader og presenterer-meg-selv og viser-interesse-mailer. Og jeg surfer, er inne på et par forum, facebook, msn osv på grunn av kjedsomhet... Da blir det fort 5-10 timer, kanskje enda mer...
Anglofil Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Veldig mange timer, men så må jeg sitte foran pc'en når jeg er på jobb. Mvh Yvonne
CocoPiaf Skrevet 29. november 2010 #16 Skrevet 29. november 2010 Før ble det noen timer om dagen i med at jeg ser serier på PCen. Men nå som PCen min er ødelagt så låner jeg Macen til sambo rundt 15 min om dagen. OG JEG SAVNER IKKE Å HA PC DØGNET RUNDT - herlig !! Dette har gjort til at sambo og jeg bruker mer tid sammen. Før hørte han på musikk med headsett og jeg så serier. Nå spiller vi spill og koser oss sammen :rødme: 1
Mann 42 Skrevet 29. november 2010 #17 Skrevet 29. november 2010 JEg bruker hysterisk mye tid på pc. Først mine 8 timer på jobb, og ganske mange timer på fritiden: Nyheter, podcaster, blogger og KG. I den senere tid har jeg også begynt å laste ned bøker fra Project Gutenberg o.l. Forsøker å innføre litt mer pc-fri tid, for jeg syns det tar fullstendig overhånd. Det som foregår på skjermen, suger meg liksom litt mer inn enn en avis eller en bok.
lilla¤ Skrevet 29. november 2010 #18 Skrevet 29. november 2010 Altfor mye, bruker pc'en når jeg studerer, ser serier og filmer på den. Så blir fort 10-15 timer til dagen nå som eksamenlesningen er satt inn for fullt.
Vulpes Skrevet 29. november 2010 #19 Skrevet 29. november 2010 Veldig mange timer, dessverre. Ikke fordi jeg er avhengig, men fordi jeg er mye hjemme pga sykdom og kjeder meg. Bøker og TV kan være ok underholdning, men ingenting slår dataen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå