Papaya84 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Kan noen anbefale an forholdsvis rimelig (under 300 kr) og god ansiktskrem med høy solfaktor (minst 30)? Jeg er 26 år og vil forebygge mot rynker. Har blandingshud. Og hvor kan jeg eventuelt kjøpe denne kremen? Hadde vært fint om den kan kjøpes på nett. er en stor fordel om den ikke er testet på dyr!
challenger Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hva med clinique superdefense faktor 25? Har brukt denne før selv og var veldig fornøyd. God og lett konsistens på kremen.
Yasi Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Kan noen anbefale an forholdsvis rimelig (under 300 kr) og god ansiktskrem med høy solfaktor (minst 30)? Jeg er 26 år og vil forebygge mot rynker. Har blandingshud. Og hvor kan jeg eventuelt kjøpe denne kremen? Hadde vært fint om den kan kjøpes på nett. er en stor fordel om den ikke er testet på dyr! Flott at du bryr deg om dyretesting! :D Jeg vil anbefale deg md formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 . Beste kremen jeg har vært borti, og jeg har selv kombindert hud Den er proppfull av antioksidanter og passer dermed perfekt til forebygging =) Dessuten så har den en solfaktor på 20 og koster rett under 300 kr på nett, stort bedre kan det ikke blir Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Jeg liker veldig godt denne fra vichy: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=3136818&c=&g=false&ref=search Finnes både i spf 30 og 50
DesertRose Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Kjempe at du er obs på dyretesting. Siden du er det så ville jeg bare opplyse at Vichy er testet på dyr....
Papaya84 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2010 Flott at du bryr deg om dyretesting! :D Jeg vil anbefale deg md formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 . Beste kremen jeg har vært borti, og jeg har selv kombindert hud Den er proppfull av antioksidanter og passer dermed perfekt til forebygging =) Dessuten så har den en solfaktor på 20 og koster rett under 300 kr på nett, stort bedre kan det ikke blir Lykke til Hvor finner jeg denne på nett til 300 kr? Liker veldig godt bloggen din foresten! Takk for svar alle sammen:)
Yasi Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Hvor finner jeg denne på nett til 300 kr? Liker veldig godt bloggen din foresten! Takk for svar alle sammen:) Du finner den for eksempel her. Husk å velge valuta i britisk pund for det er billigere Takk for det, glad det falt i smak
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 (endret) PCA Skin har en krem med faktor 30. Den heter Protective Hydrator spf 30. Den koster 599,- hos hudpleier, men kan kjøpes billigere på nett. Fant den her: http://www.dermstore.com/product_Protecting+Hydrator+SPF+25+-+pHaze+7_2280.htm til 34 dollar. Edit: må si at jeg aldri har bestilt fra denne butikken, var bare et priseksempel. Endret 28. november 2010 av ~Fantabulous_kitten~
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Hva blir reell pris på den kremen fra MD via nett? Når den koster over 200 kr blir den jo fortollet, man må regne med porto og sånt..,
Yasi Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Hva blir reell pris på den kremen fra MD via nett? Når den koster over 200 kr blir den jo fortollet, man må regne med porto og sånt.., Ikke hvis du bestiller fra den siden jeg anbefalte. Der får du tilbake fortolling og porto er inkludert i prisen No worries
ondebanan Skrevet 29. november 2010 #11 Skrevet 29. november 2010 MD sin krem kommer også i spf 30. Jeg har ekstremtestet den i 40 varmegrader i en måned, og den fungerer som fy.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #12 Skrevet 2. desember 2010 MD sin krem kommer også i spf 30. Jeg har ekstremtestet den i 40 varmegrader i en måned, og den fungerer som fy. Hvor finner man den på nett i spf 30? Prøvde å google, men fant ikke..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #13 Skrevet 2. desember 2010 MD sin krem kommer også i spf 30. Jeg har ekstremtestet den i 40 varmegrader i en måned, og den fungerer som fy. Hvor finner man den på nett i spf 30? Prøvde å google, men fant ikke..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #14 Skrevet 2. desember 2010 PCA Skin har en krem med faktor 30. Den heter Protective Hydrator spf 30. Den koster 599,- hos hudpleier, men kan kjøpes billigere på nett. Fant den her: http://www.dermstore.com/product_Protecting+Hydrator+SPF+25+-+pHaze+7_2280.htm til 34 dollar. Edit: må si at jeg aldri har bestilt fra denne butikken, var bare et priseksempel. Jeg har nettopp begynt å teste ut noen av produktene til PCA Skin og er så langt VELDIG fornøyd! Jeg fant denne på Strawberrynet, og den er vel den samme som du linker til, bare med spf 25 istedetfor 30? Men hva tror du/dere om denne kontra ovennevnte? Den vil vel gi enda mer fukt? Har lest litt rundt både om Fantabulous-kitten sin anbefalning og de to jeg har linket til, og samtlige har fått strålende tilbakemeldinger. Er det flere som har prøvd PCA Skin?
ondebanan Skrevet 2. desember 2010 #15 Skrevet 2. desember 2010 Hvor finner man den på nett i spf 30? Prøvde å google, men fant ikke.. Det er jeg sannelig ikke sikker på! pga. tidsklemma kjøpte jeg min på Magic på oslo city. der kosta den 399 :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå