Gå til innhold

Han vil aldri ha sex!

Fremhevede innlegg

Gjest Jente_25
Skrevet

Hei,

For å gjøre en lang historie kort:

1. Jeg er 25, han er 28.

2. Jeg ser BRA ut.

3. Jeg elsker sex, og gjør hva han vil.

4. Vi har det kjempebra ellers.

5. Han er ikke utro.

6. Han er ikke homo.

MEN; han vil ALDRI ha sex!! Og når vi først har sex er det kjempebra! Enten så er han for trøtt, varm, sliten, sur, sulten, det er for sent, for tidlig, han er nydusjet etc.

Jeg begynner å bli så LEI!!! Jeg vil ha sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frustrasjon! Jeg hører deg kvinne!

Hvor ofte har dere sex?

Gjest Jente_25
Skrevet

Det er vel kanskje 1 gang i mnd. Da er det 2 min med inn/ ut som regel, så er det over...

Skrevet

Har han altid vært sånn, eller har det dabbet av med tiden?

Gjest Jente_25
Skrevet

Han har vel egentlig aldri vært noen storforbruker av meg, hehe, men det blir sjeldnerer og sjeldnere ja. Hadde jo mer sex når jeg var singel! Det verste er at han blir sur på meg om jeg tar på ham i tiss- området... Sånn sinna! :-( Og jeg blir lei meg.. Men viser ikke det lengre, han ble bare irritert på meg. Men kjenner jeg blir så sint inni meg, han ligger som et slakt her på sofaen ved siden av meg, fiser og snorker.

Skrevet

Jeg er så glad for å høre en kvinne slite med slike problemer. Selv om jeg ikke for et sekund tror noe på det, så ville det likevel bare være rettferdig hvis en kvinne ble utsatt for det samme som så mange av oss menn opplever.

• Liker 1
Skrevet

Huff å gru! nei. Det er ikke morro når en har forskjellige behov. Er det sånn at du vurderer å gå fra han?

Skrevet

Kan ikke være det at han er sint på deg for noe?

Eller at han er deprimert?

Gjest Jente_25
Skrevet

Jeg vil aldri gå fra ha, men det er klart, jeg tenker jo mine tanker. Jeg savner å føle meg begjært, at noen har LYST på meg. Jeg har aldri slitt med dårlig selvbilde, men i løpet av det siste året (vi har vært sammen i 1,5 år) så har jeg stått foran speilet og lurt på hva som er feil med meg. Og jeg er ei pen, grei og populær jente! Føler nesten at han ikke fortjener meg! Og det er så kjipt, for på ALLE andre områder er ALT bra! :-S

Gjest Jente_25
Skrevet

Kan ikke være det at han er sint på deg for noe?

Eller at han er deprimert?

Nei, tror ikke det. Da må han ha holdt det inne lenge. :-/

Skrevet

Jeg vil aldri gå fra ha, men det er klart, jeg tenker jo mine tanker. Jeg savner å føle meg begjært, at noen har LYST på meg. Jeg har aldri slitt med dårlig selvbilde, men i løpet av det siste året (vi har vært sammen i 1,5 år) så har jeg stått foran speilet og lurt på hva som er feil med meg. Og jeg er ei pen, grei og populær jente! Føler nesten at han ikke fortjener meg! Og det er så kjipt, for på ALLE andre områder er ALT bra! :-S

Jeg kjenner meg så innmari igjen. Akkurat det samme hendte meg. Jeg vurderte mange ganger å gå. Men tenkte samtidig at om ikke han ville knulle meg så hvem i all verden ville det da. Sliter fortsatt med de tankene.

Det kan ødelegge forholdet om ikke sexlivet er "bra nok" for begge parter. Det kan bli for slitsomt, for begge to. Han føler at han ikke strekker til og at du maser. Og du blir frustrert og føler deg elendig.

Regner med at du har prøvd snakke med han? Og 3 minutter sex? Jeg håper han bruker litt tid på forspill. ?

Skrevet

Jeg kjenner meg så innmari igjen. Akkurat det samme hendte meg. Jeg vurderte mange ganger å gå. Men tenkte samtidig at om ikke han ville knulle meg så hvem i all verden ville det da. Sliter fortsatt med de tankene.

Det kan ødelegge forholdet om ikke sexlivet er "bra nok" for begge parter. Det kan bli for slitsomt, for begge to. Han føler at han ikke strekker til og at du maser. Og du blir frustrert og føler deg elendig.

Regner med at du har prøvd snakke med han? Og 3 minutter sex? Jeg håper han bruker litt tid på forspill. ?

Ja, der traff du hodet på spikeren! Jeg føler jeg maser, og han blir sur. Så nå biter jeg det bare i meg, sier ingenting, men venter til han sovner før jeg gjør jobben selv i det stille. Føler meg dum... Han er ikke den flinkeste til forspill, men det er litt. Han blir bare så ivrig og vil ha sex, men er jo ferdig med en gang! :-S Så jeg føler meg bare som "et høl". Savner da jeg turte å ha på mex sexy undertøy, stønne høyt og ha sex overalt. Faktisk har jeg ikke hatt det sånn siden FØR jeg traff ham. Han vil heller se TV enn å ha sex..... TOSK!

Skrevet

Ja, der traff du hodet på spikeren! Jeg føler jeg maser, og han blir sur. Så nå biter jeg det bare i meg, sier ingenting, men venter til han sovner før jeg gjør jobben selv i det stille. Føler meg dum... Han er ikke den flinkeste til forspill, men det er litt. Han blir bare så ivrig og vil ha sex, men er jo ferdig med en gang! :-S Så jeg føler meg bare som "et høl". Savner da jeg turte å ha på mex sexy undertøy, stønne høyt og ha sex overalt. Faktisk har jeg ikke hatt det sånn siden FØR jeg traff ham. Han vil heller se TV enn å ha sex..... TOSK!

Huff å gru. Ikke får å være slem men det kan gå så langt at han dumper deg eller du dumper han.

Det høres ut som en idiotisk ting for mange å gjøre det slutt for men når man er så ung og viril er det vondt når han som gjør deg så kåt ikke vil.

Hadde sexen vært deilig hadde det kanskje ikke vært så ille. Er han "kosete" i det hele tatt? Høres ut som en lat slask som bare tenker på seg selv. Nei nå er jeg slem.

Men. Jeg hadde forstått deg om du gikk. :klemmer:

Gjest Jente_25
Skrevet

Huff å gru. Ikke får å være slem men det kan gå så langt at han dumper deg eller du dumper han.

Det høres ut som en idiotisk ting for mange å gjøre det slutt for men når man er så ung og viril er det vondt når han som gjør deg så kåt ikke vil.

Hadde sexen vært deilig hadde det kanskje ikke vært så ille. Er han "kosete" i det hele tatt? Høres ut som en lat slask som bare tenker på seg selv. Nei nå er jeg slem.

Men. Jeg hadde forstått deg om du gikk. :klemmer:

Vi får se, vi får se. Er bare godt å høre at flere har opplevd det damme. :-) Man føler seg ikke såååå føl da. Hehe. Klem!

Skrevet

Har han hatt mye sex med andre før deg?

Jeg tror at du er nødt å spørre deg selv om du virkelig vil ha et samliv uten sex. Nå har det bare vært kort tid og du begynner allerede å få dårlig selvfølelse. Hvordan blir det så ikke om 5 år, 10 år, 40 år :haar:

Jeg lurer også på hvordan du kan si at sexen er god når dere først har sex i ett innlegg og så i neste skrive at du føler deg som et hull. Jeg tror at du må tenke alvorlig over hva du ønsker og hva du fortjener. Du ønsker selvfølgelig sex og du fortjener masse sex! Det er helt normalt - ikke la ham få deg til å tro noe annet :klem:

• Liker 2
Skrevet

Vet du hvordan han har vært i sine tidligere forhold? Om han har vært like lite interessert der?

Gjest Jente_25
Skrevet

Ja, som regel er det tøm og røm, men til tider er det fantastisk. Når han først vil, og vi ikke tar en kjapp en på soverommet. Han liker helst sex der også, mens jeg liker å ha det overalt. Hehe. Nei, han har ikke hatt så mange partnere, men vi har ikke snakket så mye om det. Tror han ligger på et "normalt" nivå, egentlig. Ja, har tenkt over dette, om jeg egentlig vil ha et sexløst forhold, men jeg er så glad i ham..

Skrevet

Ja, som regel er det tøm og røm, men til tider er det fantastisk. Når han først vil, og vi ikke tar en kjapp en på soverommet. Han liker helst sex der også, mens jeg liker å ha det overalt. Hehe. Nei, han har ikke hatt så mange partnere, men vi har ikke snakket så mye om det. Tror han ligger på et "normalt" nivå, egentlig. Ja, har tenkt over dette, om jeg egentlig vil ha et sexløst forhold, men jeg er så glad i ham..

En mann med fast partner i forholdsvis nytt parforhold som bare vil ha sex (overtales til?) en gang i måneden ligger ikke på et normalt nivå.

Det har ingen betydning om han har hatt mange partnere. Det, som er interessant for deg å vite, er om han har hatt like lite sex med dem som han har med deg.

Skrevet

Ja, har tenkt over dette, om jeg egentlig vil ha et sexløst forhold, men jeg er så glad i ham..

Jeg er glad i en del folk jeg ikke har sex med. Dem kaller jeg vennene mine.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...