Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så ofte jeg får kloa i det! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel bare i helgene. Prøver å ikke ha det tilgjengelig hjemme siden jeg er fæl til å spise det opp i løpet av få minutter.

Gjest stillness
Skrevet

Det varierer egentlig litt.Den siste uken har jeg hatt et enormt søtsug og da har det blitt litt mer sjokolade :)

Ellers prøver jeg å holde det til en eller to dager i uken.Brus drikker jeg kun i helgene.

Regner med at det blir litt ekstra nå fremover siden det snart er jul og jeg og samboeren min lager kalender til hverandre så da blir det nok endel.

Men jeg gidder ikke være så fanatisk for om jeg har lyst på litt godt så spiser jeg det også.Jeg spiser ganske så sunt ellers så jeg tror ikke det gjør så stor skade ;)

Skrevet

Altfor ofte, og det kan fort bli flere ganger i uken. I det siste har jeg faktisk vært veldig flink og ligget unna godteskåla ganske lenge. prøver å ikke handle inn godis når jeg er på butikken.

Skrevet

Jeg digger avataren din, Iah!

Jeg spiser godteri nesten hver eneste dag. Og spiser jeg ikke godteri, så drikker jeg noen kopper te med sukker eller cappuccino og spiser frukt som syrer ihjel tennene. :s

Skrevet

Så ofte jeg får kloa i det! :D

:ler:

Skrevet

Nesten hver dag. :sjenert:

Brus: Hver dag.

Men jeg skal skjerpe meg. Jeg er ikke ung for alltid og jeg har hørt at når man blir eldre kan man ikke spise masse drit uten at det ligger seg på hoftene.

Jeg skal begynne å drikke masse mere vann og spise masse mer grønnsaker. Who's with me?

Skrevet

Jeg skal begynne å drikke masse mere vann og spise masse mer grønnsaker. Who's with me?

:goodbye:

Skrevet

Men jeg skal skjerpe meg. Jeg er ikke ung for alltid og jeg har hørt at når man blir eldre kan man ikke spise masse drit uten at det ligger seg på hoftene.

I tillegg kan man jo få andre litt småkjipe bivirkninger i form av diabetes og hjerte/karsykdommer for å nevne noe ;)

Jeg spiser "normal" snop veldig sjelden, kanskje en gang i måneden. Lager egen sjokolade med naturlig søtning en gang i uka ca. Når blodsukkeret ikke svinger så mye er det lettere å holde seg unna godteri, og etter en stund har man rett og slett ikke lyst på det lengre.

Skrevet

Når jeg har lyst på, og jeg bryr meg ikke om det er tirsdag eller lørdag, for det skjer ikke ofte. Jeg drikker aldri brus og spiser jeg godteri er det litt sjokolade eller litt potetgull.

Skrevet

:goodbye:

Fint da er vi to. Noen andre som vil? Vi bør starte et sunnhets-løfte! :popcorn:

Gjest mirlinda
Skrevet

jeg har aldri vært no særlig glad i godteri, men tar gjerne litt snacks om jeg er på fest eller kino. så ganske sjelden! men så er jeg cocacoliker da, så sunn er jeg ikke...

Skrevet

hver dag blir det en liten knupp ja, og litt julebrus

Skrevet

Spiser godteri nesten hver dag. Kjøper inn en stor sjokoladeplate og en pose med tyrkisk pepper/salt sild/fox/biler etc. til lørdag, også spiser jeg omtrent halvparten, også blir det 1-2-3 biter om dagen til det er tomt. Da er det gjerne onsdag/torsdag. På fredag etter skolen kjøper vi alltid sjokolade til veien hjem, det er en slags tradisjon vi har.

Brus kjøpes også inn til helgen, 1,5 liter til fredag, 1,5 liter til lørdag og 1,5 liter til søndag. Men når det koster like mye for 5 flasker brus som for 3, så tar vi ofte med 5 flasker. Og da blir det ofte brus både mandag og tirsdag også. Så går vi kanskje onsdagen uten, også har vi ofte noe skikkelig godt til middag på torsdag og da er det godt med brus til, så da kjøper vi brus da også.

Vi prøver hele tiden å si at nå er det ingen godteri og brus i uka, men det varer liksom ikke så lenge.

Vi er også flinke til å ha popcorn til filmen på tirsdager, potetgull og grønnsaker med dip på fredagskvelden etc. Og det er i grunn litt dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...