~white lady~ Skrevet 28. november 2010 #21 Skrevet 28. november 2010 Håper dette er en tulletråd?!? Hvis ikke så lurer jeg på hvilken planet TS er ifra. 1
Gjest Lebewesen93 Skrevet 28. november 2010 #22 Skrevet 28. november 2010 Må være utrulig kjipt å være mann noen ganger..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #23 Skrevet 29. november 2010 ha ha ha...lebge siden jeg har ledd så godt!!!!!
Gjest Annepanne Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 At det går an. Menn på den annen siden er det viktig og vere på vakt
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #25 Skrevet 14. desember 2010 Dere bør eller kjøpe en blomst til den fantastiske faren som tar seg av barna sine! tenk så heldig de er som faktisk har en far som bryr seg. Stakkars mann sier jeg.. dersom det stemmer at dere alle ser og snakker stygt bak ryggen på han bare fordi han tar sitt ansvars bevist. Så dersom det hadde vært en mor og 2 sønner hadde dere reagert på samme måte??
estrella Skrevet 14. desember 2010 #26 Skrevet 14. desember 2010 Nå virker ikke TS så veldig gammel, tenker litt på skrivefeil o.l, men kanskje foreldrene burde våkne opp og se hva de har lært barna sine?
Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2010 #27 Skrevet 14. desember 2010 Hei vi er noen venninner som er bekymret for at her vi bor er en mann som bor alene med 2 døttere. Våre foreldrene bare ler av oss og vi lurer på om hvem skal vi varsle om det? Fjolleinnlegg, men dere lider sikkert av kjedsomhet. Det er merkelig at noen tar dette seriøst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå