Gjest Jane Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hei vi er noen venninner som er bekymret for at her vi bor er en mann som bor alene med 2 døttere. Våre foreldrene bare ler av oss og vi lurer på om hvem skal vi varsle om det?
Gjest Airi Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Hei vi er noen venninner som er bekymret for at her vi bor er en mann som bor alene med 2 døttere. Våre foreldrene bare ler av oss og vi lurer på om hvem skal vi varsle om det? Dere skal varsle noen om at en far bor alene med to døtre? Det er ikke noe ulovlig i det. Hva er det som gjør at dere vil melde fra til noen om ham?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Hva er det dere skal varsle om? At en mann bor alene med to døtre? Kan jo være at han er skilt og har foreldreretten til barna? Prøv å forklare litt mer hva dere mener problemet er...
*Mocca* Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Hvofor skal dere varsle fordi han bor alene sammen med sine 2 døtre.... Hadde dere ville gjort det samme dersom ei dame bodde alene sammen med sine 2 døtre/sønner? Hva er det som gjør at dere er bekymret og vil melde ifra? For det er ikke noe bekymringsfullt at en man bor alene med sine 2 døtre.... sånn er det noen ganger... at far har hovedansvaret.... Men er det andre ting som gjør dere bekymret så er det jo bare bra at det blir meldt ifra, man hører mange historier om de som aldri har blitt fanget opp og helst burde vært flyttet vekk fra sine omsorgspersoner.... Så hva gjør at dere vil melde ifra?
Gjest Jane Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jammen hann er jo MANN! Vi har hørt det ikke er lov at en mann kan bo alenne med jenter
Gjest Airi Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Jammen hann er jo MANN! Vi har hørt det ikke er lov at en mann kan bo alenne med jenter Det er feil.
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Hei vi er noen venninner som er bekymret for at her vi bor er en mann som bor alene med 2 døttere. Våre foreldrene bare ler av oss og vi lurer på om hvem skal vi varsle om det? Seriøst?? :klø: Jeg bodde mange år alene sammens med pappan min.Han hadde hele foreldreansvaret for meg. Uansett, hvorfor skulle det være noe å melde i fra om!? Jeg gjør som foreldrene deres gjør
Snart Frue Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 (endret) Jammen hann er jo MANN! Vi har hørt det ikke er lov at en mann kan bo alenne med jenter Hvem er vi og hvor/av hvem har dere hørt dette? Endret 26. november 2010 av Kråkesaks
*Mocca* Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Sålenge det er bare det at han er mann som bekymrer, så sorry..... Hvem tror dere skal ta seg av unga, når mor ikke kan det... fosterfamilie/barnehjem? Istedenfor far? Så lenge dette er bekymringen er det ingenting å melde fra om.... bare vær glad for at de har pappaen sin å bo sammen med...
Sugerøret Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Er ts muslim? Kansje derfor h*n reagerer på at en mann bor med 2 døtre? nei ikke rasistisk ment
Gjest Jane Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Er ts muslim? Kansje derfor h*n reagerer på at en mann bor med 2 døtre? nei ikke rasistisk ment Nei jeg er Norsk å det er venninnene mine også. Våre foreldre og andre folk synes det er vilt at hann bor med jentene uten moren der! Det snakkes også om det på skolen. Nesten alle synes det samme.
Gjest Tiarra Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Nei jeg er Norsk å det er venninnene mine også. Våre foreldre og andre folk synes det er vilt at hann bor med jentene uten moren der! Det snakkes også om det på skolen. Nesten alle synes det samme. Søte Jane, det er ikke noe å bekymre seg i at en far tar seg av barna sine, være seg døtre eller sønner. Mange av venninnene til barna mine bor alene med bare pappa 50 prosent av tiden. Og noen bor fast med bare pappaen sin. Så her i Oslo er det vanlig Hvor i landet er det man synes at det er sprøtt at en far har omsorgen til sine døtre?
Meridian Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Så lenge han ikke er slem og ikke gjør ting som han ikke burde, ser jeg ikke problemet... :klø: Er da like vanlig at faren tar seg av barna sine som at moren tar seg av barna sine. Om de er skilt, eller moren er død, eller er uskikket til å ta seg av barna sine på en eller annen måte, så er det naturlig at faren tar hovedansvaret om han er skikket til det. Er eneste grunnen til at dere syns det er rart at han som mann er alene med to døtre, så er det kanskje på tide å våkne opp? Bor dere på et sted der det ikke har vært noen opplysning de siste 100 årene? Det er da bedre at de kan bo hos faren sin, så fremt han er skikket, enn at de må bo på barnehjem eller i fosterhjem? Jeg håper iallfall dere er snille mot de, for jeg blir så sint på mennesker som er slemme mot noen som har det annerledes!!!
Kittykat Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Nei jeg er Norsk å det er venninnene mine også. Våre foreldre og andre folk synes det er vilt at hann bor med jentene uten moren der! Det snakkes også om det på skolen. Nesten alle synes det samme. Spiller ingen rolle om han er mann. Han er en far som bor med sine 2 døtre. Det er ikke ulovlig og det er heller ikke noe galt i det. Så her er det ( heldigvis ) ingenting å varsle. Jeg kan ikke forstå hva som er så rart med det. Det finnes mange foreldre som bor alene med barna sine og om barna bor hos mor eller far, spiller ingen rolle. Det som er viktig her, er at barna har et hjem, en voksen som tar seg av dem og gir dem det de trenger. Far kan gjøre det like bra som mor. Så ærlig talt, hva er det store problemet her? At en far bor sammen med sine 2 døtre? Er ikke rart det krig i verden når det skal så lite til før folk begynner å bli mistenksomme.....
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Ring politiet eller barnevernet, for de kan ikke få holde på slik
Gjest hei dumme jente Skrevet 28. november 2010 #18 Skrevet 28. november 2010 Nei jeg er Norsk å det er venninnene mine også. Våre foreldre og andre folk synes det er vilt at hann bor med jentene uten moren der! Det snakkes også om det på skolen. Nesten alle synes det samme. 1. Jeg tror ikke at "nesten" alle syns at dette er feil. 2. Selv om 99% av verdens befolkning syns at det er feil, betyr ikke at det er sant. Dette er en tankefeil, kalt Argumentum ad populum. 3. Jeg syns synd på dem, når det finnes hekser som dere som baksnakker om slike ting. Grow up.
SmallTalk Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 Djeez, TS! Get a life! Det er da ikke noe galt eller unormalt at en mann bor alene sammen med døtrene sine. Det betyr bare at han faktisk tar ansvar for ungene sine, det. Hadde du reagert på samme måte om det var en dame som bodde sammen med sønnene sine? Neppe! Så, få deg et liv og noe mer alvorlig å bekymre deg for. PS: Her i nabolaget er det en mann som bor sammen med datteren sin, og der har ikke moren vært inne i bildet siden jenta var under året. Tenk så fælt det må være for jenta å ha en far som er tilstede og bryr seg, da. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå