Gjest Gjest Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 hadde prolaps for 3 uker siden,men trengte ikke sykemelding,da jeg gikk ut på langfri( jobber i helsevesenet) jobbet fullt etter langfri, og nå er det kommet tilbake for fullt igjen:(( synes det er så ekkelt å bli sykemeldt,har vært det en del dette året, men hva gjør jeg da??
Gjest gest Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 ja,det er jo en selvfølge, men å be om sykemelding igjen synes jeg er lite moro.. men klarer ikke løfta og diverse på jobb,klarer jo nesten ikke å komme meg opp av sofaen:( bør jeg ha dårlig samvittighet ovenfor jobben min,kollegaene..? har det allerede..
Gjest gjest Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 noen som kan ha noen meninger om dette??
Gjest Idamarte Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Det er aldri gøy å måtte bli sykmeldt, men greier man ikke jobben, så greier man den ikke. Du kan eventuelt snakke med leder om muligheter for tilrettelegging, at du kan få andre arbeidsoppgaver. Dårlig samvittighet har vi vel alle når vi er borte fra jobb, men det hjelper verken kollegene eller helsa.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å bli sykemeldt når du faktisk er syk! Hvorfor det? Hva hadde du tenkt om en med prolaps hadde kommet på jobb og ikke klart å gjøre jobben sin, men det ble mere jobb på andre. Nei, sykemeld deg og la de få inn en vikar e.l som faktisk kan jobbe, også blir du frisk. Å behandle prolaps tar tid, det er derfor viktig å begynne så fort skaden har skjedd.
Gjest navnelapp Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Gå til legen, og finn ei meir treffande overskrift neste gong du lagar eit innlegg her.
Gjest gjest Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Gå til legen, og finn ei meir treffande overskrift neste gong du lagar eit innlegg her. det er vel ikke akkurat DU som bestemmer hva folk bruker som overskrift i innleggene sine eller?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 det er vel ikke akkurat DU som bestemmer hva folk bruker som overskrift i innleggene sine eller? Nei, men med litt bedre overskrift så er sjansen større for flere svar, siden det er mange som ikke gidder å gå inn på tråder som heter "hjelp!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå