Gjest Taxmannen Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hei.. Jeg får ikke sove lengre om nettene. Utrolig iriterende. Har vært slik nå en god stund. Ender med jeg legger meg og det går 30 min og jeg sover nesten. Men så plutselig sovner jeg ikke og da var det siste sjangse fordi da blir jeg helt våken og ligger slik..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg har hatt det slik 2 ganger, og det er veldig slitsomt ja... Hos meg var det sånn at fikk jeg ikke sove så fikk jeg ikke sove. Alle verdens kjerringråd om varm melk, honning, avspenning etc etc var bortkastede. Det var som om hjernen hadde skrudd av søvnsenteret. Etter en drøy uke var jeg begge gangene tvunget til å gå til legen og få noe å sove på, for det var ikke mulig for meg å falle i søvn av meg selv. Tror jeg døset litt av i noen runder, men ikke ordentlig søvn. Etter 3-4 netter på sovemedisn var jeg såpass at jeg hadde hentet meg inn igjen, og det stabiliserte seg. Det virket som om ikke-søvn avlet mer ikke-søvn. At det bare "skrudde meg opp", om du skjønner. Jeg kunne ikke realtere det til stress i livet eller noen oppskakende hendelser. Det bare skjedde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå