Gå til innhold

Står mellom to kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp.... er så forelsket i to brudekjoler. MEN kan bare velge en... Ene er fra Agape, den andre er fra eddy k....

Ender opp med at jeg mister begge for jeg får ikke bestemt meg....!!!

post-7638-1290724026,2807_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den til venstre , v-form gjør at halsen ser lengre ut og du blir dermed enda mere elegant, dessuten likte jeg stein-pynten :)

Skrevet

Den til venstre :) Likte toppen på den best!

Skrevet

så bra med så rask svar :) den til høyre falt jeg først for, men etter å ha prøvd noen andre så følte jeg ikke lenger wow når jeg tok den på meg i dag.... men noe fint er det jo med den og... tyllet f.eks... og det tyllskjørtet under...

Skrevet

Den til ventre hadde nok jeg gått for. Men begge var flotte! Har du ikke en liten magefølelse på hvilken du liker best?

Skrevet

Jeg hadde det med den til høyre først... men nå har jeg på den venstre.... men så når jeg ser på bilder av den høyre igjen, så liker jeg den og... og når jeg spør nære venninner, så sier de forskjellig... men ikke så rart, man har jo ikke lik smak... vanskelig at det bare er jeg som må ta dette valget....hehe

Skrevet

Jeg synes begge kjolene var kjempefine, men på DEG synes jeg definitvt kjolen til venstre var finest :)

Skrevet

Flotte kjoler. Jeg likte den til venstre best! :)

Skrevet

Jeg likte den til høyre aller best.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gå for venstre ;p den ga deg litt mer midje!

Skrevet

Synes absolutt du burde gå for den til venstre! Den var nydelig! :jepp: Var fin den andre også, helt klart, men likte den venstre mye bedre!

Du får ha lykke til med valget! :)

Skrevet

Den til venstre gjorde mye mer for kroppen din enn den til høyre.Lykke til :)

Skrevet

Den til høyre syntes jeg rett og slett var litt kjedelig. Den til venstre kledde du best og var mye finere, synes jeg da :jepp:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Ja den kan faktisk se litt kjedelig ut, men når jeg tok den på første gangen falt jeg pladask... Men det synes ikke på bildene..... Men denne andre synes jeg er veldig fin... Kunne bare ønske det var et lite tynt chiffong lag utenfor som den andre....

http://www.eddyk.com/legacy/2010/bouquet/bouquetmain.html nr ak 07 er det... :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg synes begge kjolene var kjempefine, men på DEG synes jeg definitvt kjolen til venstre var finest :)

Det virker som det er flere av dere som kjenner Felicity personlig, ettersom dere skriver "du kler den bedre...".

Jeg synes i likhet med de fleste som har svart, at kjolen til venstre var den fineste på grunn av skjæringen over brystet.

Endret av Belladonna
Skrevet

Den til venstre helt klart. Den til høyre gikk tvers over og jeg synes den kuttet deg på en lite flatterende måte.

Skrevet

Jeg synes de var nydelige begge to, men heller nok mot den til venstre.

En ting finnes det ikke tvil om: Du blir nydelig uansett!

Skrevet

Stemmer også for den til venstre ;) Den var nydelig, men det skal nå sies at du var nydelig i begge :) Blir nok bra uansett hvilken du velger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...