Gå til innhold

Black friday

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor skal du gå amok? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvorfor skal jeg gå amok?

Skrevet

For det første er vi ikke i USA. For det andre så er det ikke masse salg her i Norge i morgen slik det er i USA. Så, hvorfor skal jeg gå amok i morgen?? ...jeg skal ha eksamen, jeg!

Skrevet

For det første er vi ikke i USA. For det andre så er det ikke masse salg her i Norge i morgen slik det er i USA. Så, hvorfor skal jeg gå amok i morgen?? ...jeg skal ha eksamen, jeg!

...Netthandel :lur:

Skrevet

Vel, det er masse nettbutikker som har skikkelige salg.. Perfekt hvis man har planer om å handle masse julegaver på nett slik som jeg.. Hvis det er så galt å bruke ordet "amok", så beklager jeg altså.. Var bare nysgjerrig..

Og hvorfor kan ikke vi benytte oss av tilbudene fordi vi ikke bor i usa liksom? Handler jo ikke om å adoptere idiotiske "tradisjoner", det handler om å spare penger på noe man ville kjøpt uansett.. Eller eventuelt kjøpe julegaver som man ikke får tak i i Norge, og samtidig spare penger på det i forhold til opprinnelig pris..

Jaja.. Jeg skal hvertfall opp kl 6 i morgen tidlig, for da begynner Black Friday på Victorias secret.. Gøy for meg, og så får andre mene hva de vil..

• Liker 1
Skrevet

Dessuten er det salg i Norge også.. Lille Vinkel, Outlet one og Applestore har hvertfall det..

Skrevet

WWW.GOJANE.COM

verdt en titt... Mye klær og sko til 10-20-30-40-max 50 kroner..!

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke hørt om black friday før jeg hørte om det på radio i går. Jeg har ingen planer om å shoppe. Jeg er så godt som ferdig med julegaver og lommeboka tåler ikke mer shopping akkurat nå.

• 1 år senere...
Skrevet

I går hørte jeg om fenomenet for aller første gang.

Først fikk jeg en mail fra BliVakker om Black friday-tilbud. Jeg tenkte ikke så mye mer over det, og trodde bare det var et kallenavn for en type spesialtilbud. Litt etter fikk jeg en annen mail om Black friday. Denne gangen var det fra audible.com, en netthandel for lydbøker. Da skjønte jeg at det måtte være en sammenheng og undersøkte nærmere hva dette var.

I tillegg så jeg også at Cubus hadde spesialtilbud som kun gjaldt i går, men jeg undersøkte det ikke nærmere. Vet derfor ikke om de kalte det for Black friday. Det er jo mulig at tilbudet var i forbindelse med at det er julegateåpning og 1. søndag i advent denne helga.

Er Norge i ferd med å innføre enda en amerikansk tradisjon? For audible er det naturlig at de sender ut Black friday-tilbud, men ikke for norske butikker. Ut i fra innleggene lenge oppe tråden kan det virke som denne tradisjonen også er på vei til Norge.

Skrevet

Siklet på spill, men kontoen var ikke enig :(

Aldri hørt om fenomenet før, men skal huske det til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...