Gå til innhold

Hvilke signaler gir han?

Fremhevede innlegg

Gjest Charming
Skrevet

Okej! Da venter jeg til kvelden også sender jeg han en melding da :) Enig i det at nå er det kanskje litt mer "fritt frem", nå som jeg vet litt mer hvor landet ligger.

Egentlig vil jeg kanskje vente litt med å gi lyd fra meg - men som dere kanskje skjønner er ikke denne gutten den mest initiativrike, så tror kanskje det er liksågreit hvis jeg bare tar kontakt. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, så morsomt å lese! Du går vel ikke rundt på rosa skyer for tiden du,eller!? ;) ;)

Det er DEILIG å være forelska!! Kos deg videre og nyt det! :heiajente::danser:

Skrevet

Likte denne tråden!! Så innmari koselig!! :rødme:

Gjest Charming
Skrevet

Hihi jaaa, det er ganske så koselig! :) Sendte han en melding istad og spurte om det hadde gått greit på jobb eller om det var et ork å hale seg opp i dag siden det ble så sent i går, og fikk til svar at det var litt slit men at det var verdt det. Wuuuhu :rødme:

Så nå er det bare å vente på at søndagen kommer. Da skal vi ut og gå tur siden vi ikke fikk gjort det i går. :fnise: Gleder meg, og håper at ting fortsetter å gå min vei :)

Skrevet

Så koselig å lese. Du er tøff!! Hold oss gjerne oppdatert hvordan det går. :jepp:

Skrevet

Kontaktannonse fjernet.

Kråkesaks.

Gjest Charming
Skrevet

ÅKJÆREVENE! JEG TRENGER RÅD IGJEN!

Vi var sammen på søndag, superkoselig - han tok initiativ til armkrok og alt var supert! Var sammen igjen i går siden jeg snart reiser på juleferie. Kvelden startet perfekt! Gikk tur og så på stjernene og greier og alt var bare som en lang fin eventyrfilm. Det var iiiskaldt så vi dro til han siden han bor rett ved skogen der vi var. Snakket, så litt tv, klina mer blablabla.. SÅ - ble det plutselig litt mer intensiv kyssing, og det var riktig så kaldt i den lille to-seteren hans - så han sier plutselig "Skal vi flytte oss til soverommet?". Kleint å faktisk spørre om det, men fair enough tenkte jeg - jeg liker jo tross alt når gutter er litt direkte i stedet for å gå rundt grøten liksom.

Vel inne på soveværelset spør han om jeg ikke vil sove over. "Åh så kos" tenkte jeg og etter å ha "tenkt" litt på saken ble det nå til det. "Ja, for da skrur jeg av i stua og pusser tenna og sånn.." sier han. WTF tenkte jeg.. Vi var jo i gang med noe her.. var jo en grunn til vi skulle flytte oss! Menmen. Han gikk på badet og gjorde sitt, mens jeg tuslet litt rundt. Han kommer, vi ligger og kliner leeeenge og igjen blir ting litt mer hett. Vi begynner å klasse litt på hverandre, og buksa mi forsvinner sammen med hans. Det var faktisk superromantisk hele greia, og han kysset meg på halsen og gudene vet hvor. Men til poenget:

Så plutselig tar han av seg bokseren - og trusa mi. Så tenkte jeg hva skjedde med å ta det litt steg for steg.. Så prøver han å komme inn i meg - men han KLARER DET IKKE! Og presterer da å si "Hehe.. dette var jeg visst ikke noe god til". HVAA FAAAEN? Så jeg bare lo det vekk litt selv og prøvde å hjelpe til med dirigeringa. Etter MYE om og men og "er den inne?" kom den inn, men jeg kjente ikke en dritt (og den var helt vanlig størrelse).

Etter ett halvt minutts tid sier han "det tok visst ikke lang tid", og trekker seg ut av meg og kler på seg bokseren og kaster trusa mi over til meg og går på badet. Før han gikk ga jeg fra meg et lite ynk i det jeg kjente sæden rant ut igjen og han spør om det var KALDT, og virket overrasket da jeg sa "snarere tvært i mot". Følte meg RIMELIG utilpass der jeg lå med sperm som rant ut av meg, uten håndkle eller noen ting tilbudt.

Da han kom tilbake igjen fra badet lå vi og koste og klinte igjen og alt var bra. Jeg tenkte at "jaja" at det var vel bare et engangstilfelle og at han var nervøs og sånn - men jammen ble det ikke nesten lik episode på morgenkvisten i dag.

WHAT THE FUCK? Sånn her kan jeg ikke ha det! I går var alt en dans på roser og jeg var i himmelen - og i dag har jeg SÅÅ bad feeling.. :\

Skrevet

HVA FAEN? Du kan ikke ha det slik fordi du ikke kjente en dritt? Snakk om å være løs og vid i fitta, ass. Ta noen knipeøvelser du, din bortskjemte kjerring. ;) Alt kan ikke være perfekt vet duuu!!!!

• Liker 1
Skrevet

Dessverre kjenner jeg til denne situasjonen også, men selvfølgelig ikke helt det samme. Jeg bestemte meg rett og slett for at fyren min var så fantastisk og bra at jeg bare overså det, men vi har bare hatt et "forsøk" da. Tenker at jeg etter noen flere forsøk kan forsøke å snakke med han og gi han litt tips eller no, du kan jo prøve det du også? Altså uten å være altfor direkte.

Men er absolutt en kjedelig situasjon.

Gjest Charming
Skrevet

HVA FAEN? Du kan ikke ha det slik fordi du ikke kjente en dritt?

Det jeg mente med "jeg kan ikke ha det sånn var vel mer ment til hele den kleine situasjonen og oppførselen.

Afeio: Huff, det er liksom ikke så lett å ta det opp uten at det blir direkte heller. Skulle trodd han var jomfru, men jeg tenker at hvis jeg spør og det viser seg at han ikke er det kan det fort bli fryktelig kleint om mulig verre enn det er.

Er jo enig i at det er for ille å skulle droppe hele fyren for det, men nå gruer jeg meg jo skikkelig til neste gang dette eventuelt skal "prøves ut", og kan ikke helt forstå hvorfor det plutselig skal fungere bedre.. Åååårrhhh.. :(

Skrevet

Det jeg mente med "jeg kan ikke ha det sånn var vel mer ment til hele den kleine situasjonen og oppførselen.

Afeio: Huff, det er liksom ikke så lett å ta det opp uten at det blir direkte heller. Skulle trodd han var jomfru, men jeg tenker at hvis jeg spør og det viser seg at han ikke er det kan det fort bli fryktelig kleint om mulig verre enn det er.

Er jo enig i at det er for ille å skulle droppe hele fyren for det, men nå gruer jeg meg jo skikkelig til neste gang dette eventuelt skal "prøves ut", og kan ikke helt forstå hvorfor det plutselig skal fungere bedre.. Åååårrhhh.. :(

Har du hørt fra han siden søndag?

Skrevet

Jeg har aldri vært noe flink til å ta opp sånt no selv, men tror nok det er beste løsninga. Og en ting du kan gjøre er jo å sørge for at det er et håndkle klart, så hjelper det jo litt på situasjonen uten at du må klage på han.

Gjest Charming
Skrevet

Har du hørt fra han siden søndag?

Vi snakket sammen i går på melding, og jeg fikk lykke-til-på-eksamen-melding til morgenen i dag.

Skrevet

Vi snakket sammen i går på melding, og jeg fikk lykke-til-på-eksamen-melding til morgenen i dag.

Skjedd noe mer?

Gjest Charming
Skrevet

Hei igjen! Jeg har vært i hjembyen og syden siden sist. Vi har hatt kontakt og bare snakket om hvordan det har vært i julen osv. På den siste meldingen han skrev til meg fikk jeg "blablablabla.. men nå er laksemiddagen servert her! :) Du får ha en videre fin jul :)" Etter det har jeg ikke tatt kontakt, siden jeg følte den nærmest var litt avvisende den meldingen. Skal tilbake der jeg bor i morgen, så da er det jo litt enklere å ha kontakt - men nå aner jeg ikke helt hva som skjer. Regner med han kanskje er mer tilbakeholden, fordi jeg er det.. Aner ikke rett og slett :O

Gjest Charming
Skrevet

Har hatt kontakt på SMS og sånn siden sist jeg skrev her - men i dag skrev jeg at jeg beklaget hvis jeg hadde virket litt rar i det siste men jeg følte at det var litt kleint forrige gang osv. Forklarte at jeg mente den kvelden jeg sov der, og han skjønte ikke hva jeg mente i det hele tatt og han syntes alt var kjempetrivelig. Prøvde å forklare uten å gå i detaljer men bare gi han noen hint som "0 forspill, kleine kommentarer" osv. Endte med han sa han ikke skjønte, og at han beklaget at jeg følte det sånn men at han bare syntes jeg var ei super jente og ikke mente at jeg skulle føle det sånn, og avsluttet med at han måtte legge seg.

Litt i villrede etter hva jeg vil.. Synes jo synd på han siden han åpenbart ikke skjønner noen ting - men på den annen side kan jeg ikke FATTE og begripe hvordan han ikke kan skjønne et kvekk av hva jeg mener og bare synes "alt var trivelig og bra".. :sjenert:

Skrevet

Hva med å møte han en gang da? Snakke om det? Se hva som skjer?

Gjest Charming
Skrevet

Jo jeg har jo så klart tenkt på det. Etter han brått avsluttet emnet i går tenker jeg at nå skal jeg vente å se hva som er det neste som skjer, om han tar kontakt eller hva - og prøve å "go with the flow" og se hvordan det blir da.

Fortsatt helt utrolig at gutten er i slutten av tyveårene og ikke kan tenke seg til hva som var kleint og rart..

Gjest navnelapp
Skrevet

Men har han noko ved seg då, som gjer at du vil fortsette å treffe han trass i at han tydelegvis ikkje har så mange kanalar for informasjon inn?

Gjest Charming
Skrevet

Han har mange gode kvaliteter. Utrolig snill og god, intelligent og betenkt rundt andre ting, fornuftig, morsom. Ja - altså det er en kjempegutt! Jeg bare føler at når han ikke forstår dette, ikke for en femmer - så er det litt skremmende. Og at jeg må ta alt av initiativ før han tør å gjøre det samme på en måte er litt irriterende - hvertfall med tanke på han er 6 år eldre enn meg. Ville jeg hatt en usikker 18-åring så hadde jeg funnet meg en sådan en ikke en 28-åring. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...