ZINA Skrevet 24. november 2010 #1 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg vil gjerne bestille dette produktet fra iherb, og lurer derfor om det er trygt å importere sånt fra utlandet?? Vil være takknemlig for svar. http://www.iherb.com/Lewis-Labs-International-Brewer-s-Yeast-32-oz-908-g/6069?at=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 24. november 2010 #2 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg vet ikke om du kan importere dette, men jeg har kjøpt "ulovlige" produkt fra iherb.com 3 ganger de siste ukene og ingen av de pakkene ble stoppet. Jeg brukte DHL som frakt og da kom de levert på døren etter bare noen dager! Utrolig raskt. Se forøvrig denne tråden Iherb-tråd. Er flere nyttige linker til sider om det å importere. Endret 24. november 2010 av Poppzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZINA Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2010 Klarer fortsatt ikke å se om det er lovlig eller ikke. Håpløst:( Vil helst ikke ta sjansen for jeg har opplevd retur av B-vitamin før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå