Gå til innhold

Kjøpe B-vitamintilskudd på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler B-vitamin (iflg blodprøver), og må kjøpe meg noen sterke tilskudd. Ser at de har en del på iherb.com, men hvordan er det med tollen? Er det grenser for hvor sterke tilskudd jeg kan bestille til Norge?

Skrevet

Pakker fra iherb blir ikke stoppet hvis du ikke kjøper over tollgrensa. Det har enda ikke skjedd med meg i alle fall, og jeg har handla der lenge.

Husk å kjøpe deg et B-vitamin kompleks. B-vitaminer fungerer best oppi mot hverandre. Og du kan ta en litt høyere dose enn anbefalt en periode. B-vitamin er vannløselig, og det er ikke fare for overdosering. Kroppen skiller ut det den ikke har bruk for.

Skrevet

Jeg anbefaler også iherb.com. Har nettopp handla der og valgte å sende pakken med DHL. Kom etter 3 dager levert på døra :) Hold deg under 2oo kr (porto kommer utenom) så går det helt fint.

Skrevet

Du kan kanskje se her: http://iherbguiden.wordpress.com/2010/05/19/sp%C3%B8rretraden/ ? Linker til diverse lover og regler, + en rabattkode vissttnok.

Så vidt jeg kan se så er det diverse grenseverdier på B-vitaminer, og de er alt for lave til at du får kjøpt noe som monner. Men med litt flaks går jo pakken gjennom uansett, eller du kan bruke iherb som et utgangspunkt for hva du skal se etter i Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...