Gå til innhold

Min lille treningsdagbok:)


Gjest sorpre89

Anbefalte innlegg

Gjest sorpre89

Hei

er ny på dette, men tenkte jeg trengte en liten motivasjon for å fortsette og opprettholde treningen min...

Mine mål er å spise sunnere, føle meg mer vell med meg selv, og ikke minst få bedre kondis.

Vil også prøve å gå ned ett par kilo..

vekten ligger nå på 62 kilo og jeg er 165,5 cm høy.

*19/11-10*

Liv: 66cm

hofte: 88cm

lår: 55cm

overarm: 26cm

legg: 32cm

vekt 62kg

*25/11-10*

Liv: 63cm (-3cm)

hofte: 85cm (-3cm)

lår: 55cm(-)

overarm: 26cm(-)

legg: 34cm (+2cm)

skal prøve å trene minimum 4 - 5 ganger i uken.

Selve treningen begynte jeg med forrige uke.

uke46

Mandag: spinningtime

Tirsdag: Spinningtime

Onsdag: gikk litt på tredemøllen og generell styrketrening og var litt i bassenget (vi er så heldig vi har full vannmasaje, senger+++ jacozzi, sauna, tyrkisk bad +++ på treningsenteret mitt hehehe)

Torsdag: Pilates, tredemølle + basseng og spa heheh

fredag: tredemølle, generell styrketrening

lørdag: fri

søndag: fri

uke 47

mandag: gikk litt på tredemøllen, spinningtime, mageøvelser, svømte litt i bassenget og slappet av på spa avdelingen litt til slutt...

tirsdag: fri

onsdag: sprang 15 -20 min på tredemøllen og arbeidet bein og armer på noen få maskiner og litt mageøvelser.

=)

skal begynne å skrive hva jeg spiser også.

Endret av sorpre89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er, skal lage min egen treningsdagbok jeg og. Som en motivasjon (og kanskje få litt innput/dytt fra andre :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorpre89

Onsdag: etter jeg kom hjem fra jobb trente jeg litt med min nintendo wii:) har et spill som heter active personal trainer. kjøpte det for vell ett år siden, men har ikke vært så flink å bruke det hehe... startet på en 30 dagers utfordring så tenkte jeg skulle ta det vedsiden av den vanlige treningen. kjørte igjennom et program på høy intesitet.

Torsdag: Gikk/ løp litt på tredemøllen og elipsemaskinen og gjorde endel styrkeøvelser:)

Imorgen skal jeg prøve å komme meg opp til spinningtimen heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det hørtes ut med alle fasilitetene på treningssenteret ditt forresten! Hva slags senter er det? Jeg trener på Spenst og synes DET er ganske fancy, selvom de "bare" har sauna og fine garderober. Men det du går på hørtes jo ut som DEN luksusen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, Spania hørtes deilig ut da! Jeg er enig i det med sauna, det har aldri vært noe for meg. Har mislikt det hele mitt liv, og aldri brukt det som er på Spenst. Får ikke puste inni der :tristbla: Men det HØRES luksuriøst ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorpre89

Søndag: fri pga søndagsstengt treningssenter..

Mandag: Fri pga treningsenteret var stengt pga uvær..

Tirsdag: løping og styrke trening

Onsdag: gåing/ løping og styrke

veide meg idag 61,5 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sorpre89

Torsdag: løping og styrkeøvelser. Var sent på treningsstudiet idag, veldig deilig ingen der heheh:)

Fredag: tidlig opp og på spinning, ekstremt hard time og jeg kjente jeg var sliten etter torsdag. måtte ta mange pauser noe jeg normalt aldri gjør..

Lørdag: fri

Søndag: Fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest sorpre89

Hadde fri i hele forrige uke pga helligdager og jeg var litt syk.

men igår begynte jeg for fult igjen.

Mandag: Var litt over en time og trente litt generelt og løp på tredemøllen. så tok jeg en time med spinning, kjempe deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...