Gå til innhold

Kronsprinsparets dannelsesreise på vip-klasse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.seher.no/856770/kronprinsfamilien-floy-til-midtosten-paa-vip-klasse

Vise barna hvordan verden er, å gå rundt og kikke, kanskje prate litt med fattige mennesker, i designerklær og vesker til priser som kunne fødd landsbyer i åresvis, før de går tilbake på luksushotellet, horribelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du unner deg vel ikke sukker i teen engang selv, på grunn av de fattige barna i slummen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/856770/kronprinsfamilien-floy-til-midtosten-paa-vip-klasse

Vise barna hvordan verden er, å gå rundt og kikke, kanskje prate litt med fattige mennesker, i designerklær og vesker til priser som kunne fødd landsbyer i åresvis, før de går tilbake på luksushotellet, horribelt

Det står ikke noe om hva de foretar seg på reisen, annet enn at flyselskapet visstnok oppgraderte til buisinessklasse med VIP underholdning. Har vanskelig for å ta Se og Hør som en god kilde når ting skal debateres, for min del.

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unner deg vel ikke sukker i teen engang selv, på grunn av de fattige barna i slummen?

dette er ingen diskusjon om meg personlig, har aldri påberopt meg noen helgenrolle, men dette har med store strukturer i samfunnet å gjøre- om hele Norges befolkning hadde brukt noen ekstre teskjeer sukker i teen daglig, så hadde det sikkert likevel vært langt igjen til kronprinsparets budsjett. Kall en spade en spade, dette er en ferietur ispedd møter med mennesker med lidelse, i passe dose til å lette samvittigheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dannelsesreise muligens var en litt feilvalgt betegnelse av Kronprinsen. Vi har nå engang kongehus i Norge, og da synes jeg det er naturlig at de har en noe annerledes livsførsel enn den gjengse nordmann.

Men jeg ønsker gjerne en debatt om kongehuset som sådan velkommen. :trampe: Og jo flere slike utspill, desto lettere blir det for oss som er skeptiske til hele monarkitankegangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...