AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg og typen har vært sammen i snart en månde. Han har begynt å mase litt om vi kan ha analsex og om han kan leke med meg bak der. jeg tenner jo litt analsex men er litt småskeptisk. Har flere venniner som har prøvd det og de sier bare negative ting om det. At det bare var vondt, ubehagelig og at det føltes ut som at bæsjen ble dyttet frem og tilbake. Hun ene sa at hun måtte sikkelig prompe etter på.At hun ble slapp på en måte. Noe hun synes var gørr flaut. Jeg er litt redd for at det skal gjøre vondt og det med at det er jo som regel allid bæsj i tarmen. Jeg vil ikke at han skal f.eks fingre meg bak der hvis det er bæsj der eller verre stikke penisen i rompa hvis den er full av bæsj. Høres kanskje tullete ut men jeg synes det er litt flaut da. Men hvordan får man rensa seg bak der? Å er det noen som faktisk synes det er deilig eller gjør dere det bare pga typen vil? Han har veldig lyst og jeg vil jo glede han men som sagt så er det mye jeg tenke på da. Siden jeg kun har fått høre negative opplevelser fra venninene mine. Noen tips??
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg ville aldri gjort det med en så ny type. Jeg prøvde fordi mannen ville, men det var etter at vi var blitt helt sikre og trygge på hverandre. Så det var OK å prøve, men det var jo dritvondt, så det skjedde ikke igjen. Det respekterer han. Men for all del, hvis DU vil prøve, så gjør det. Jeg vet ikke om det med rensing dessverre. Men ikke gjør det når du må drite da..
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg ville aldri gjort det med en så ny type. Jeg prøvde fordi mannen ville, men det var etter at vi var blitt helt sikre og trygge på hverandre. Så det var OK å prøve, men det var jo dritvondt, så det skjedde ikke igjen. Det respekterer han. Men for all del, hvis DU vil prøve, så gjør det. Jeg vet ikke om det med rensing dessverre. Men ikke gjør det når du må drite da.. Ts her: Huff nei skal hvert fall IKKE gjøre det hvis jeg må drite. Noe så flaut. Jeg er vledig usikker. Jeg vil jo men tørr ikke helt. Er så redd for at det skal gjøre vondt eller at han får masse bæsj på penisen liksom. Ikke noe særlig det.
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg har prøvd analsex men likte det ikke. Vi var forsiktige og brukte masse glidemiddel osv men gjorde bare vondt. Ikke noe for meg. Men analsex er vel ikke for alle heller. Noen liker det mens andre synes det bare er vondt. Endret 24. november 2010 av Jente1990:)
Gjest Iah Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Det sies at det ikke skal være avføring i endetarmen med mindre man må på do. Jeg har ikke testet ut dette i praksis selv, så jeg kan ikke gå god for påstanden.
Gjest Hanne Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Jeg og typen har vært sammen i snart en månde. Han har begynt å mase litt om vi kan ha analsex og om han kan leke med meg bak der. jeg tenner jo litt analsex men er litt småskeptisk. Har flere venniner som har prøvd det og de sier bare negative ting om det. At det bare var vondt, ubehagelig og at det føltes ut som at bæsjen ble dyttet frem og tilbake. Hun ene sa at hun måtte sikkelig prompe etter på.At hun ble slapp på en måte. Noe hun synes var gørr flaut. Jeg er litt redd for at det skal gjøre vondt og det med at det er jo som regel allid bæsj i tarmen. Jeg vil ikke at han skal f.eks fingre meg bak der hvis det er bæsj der eller verre stikke penisen i rompa hvis den er full av bæsj. Høres kanskje tullete ut men jeg synes det er litt flaut da. Men hvordan får man rensa seg bak der? Å er det noen som faktisk synes det er deilig eller gjør dere det bare pga typen vil? Han har veldig lyst og jeg vil jo glede han men som sagt så er det mye jeg tenke på da. Siden jeg kun har fått høre negative opplevelser fra venninene mine. Noen tips?? Hei kjære deg! Får du prøver analsex bør du være helt trygg på kjæresten din, så trygg at det ikke gjør noe hvis uhell skjer, f.eks. slik som med venninna di da hun prompa. Kanskje dere burde vente til dere har vært sammen litt lengre før dere begynner med analsex. Jeg og kjæresten min prøvde analsex etter vi hadde vært sammen 1 år, det var ikke vondt siden vi brukte kondom og mye glidemiddel, men jeg var ganske nærvøs og klarte ikke å slappe av. Cirka 2 mnder etter prøvde vi igjen og da gikk det mye bedre. Han ga meg orgasme først, og vi holdt på en god stund før vi kom til selve analsexen. Jeg synes analsex er deilig og spennende! Før vi prøver vasker jeg meg godt, og jeg bør ha gjort nummer 2 tidligere på dagen, man bør ikke ha analsex hvis man ikke har fått gjort nummer 2 den dagen. Bruk lang tid på å kåte hverandre opp, bruk kondom for renslighetens skyld og bruk masse glidemiddel. Det finnes egne glidemiddel til analkos, men jeg vil ikke anbefale glidemiddler med bedøvende effekt, for da kan det være at gutten bare kjører på, og at du ikke merker at det var ubehagelig fort før etterpå. Det er veldig lurt at du bestemmer tempoet, og gjør det veldig sakte de første gangene. Husk ikke gjør dette bare fordi kjæresten din vil det, gjør det om det er noe du har lyst til. I dag tar jeg kjæresten min analt også med strap on, kjempe gøy! Mvh. Hanne.
Gjest HunterLady Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg og typen har vært sammen i snart en månde. Han har begynt å mase litt om vi kan ha analsex og om han kan leke med meg bak der. jeg tenner jo litt analsex men er litt småskeptisk. Har flere venniner som har prøvd det og de sier bare negative ting om det. At det bare var vondt, ubehagelig og at det føltes ut som at bæsjen ble dyttet frem og tilbake. Hun ene sa at hun måtte sikkelig prompe etter på.At hun ble slapp på en måte. Noe hun synes var gørr flaut. Jeg er litt redd for at det skal gjøre vondt og det med at det er jo som regel allid bæsj i tarmen. Jeg vil ikke at han skal f.eks fingre meg bak der hvis det er bæsj der eller verre stikke penisen i rompa hvis den er full av bæsj. Høres kanskje tullete ut men jeg synes det er litt flaut da. Men hvordan får man rensa seg bak der? Å er det noen som faktisk synes det er deilig eller gjør dere det bare pga typen vil? Han har veldig lyst og jeg vil jo glede han men som sagt så er det mye jeg tenke på da. Siden jeg kun har fått høre negative opplevelser fra venninene mine. Noen tips?? Kjøp deg en slik Anal dusj Ha vann i den. Gjør det du må på do. Etter du er ferdig med tømminga spyler du litt vann inn i rumpa. Gjenta dette helt til vannet som kommer ut er blankt. Da er du garantert bæsjefri under akten. Dessuten kjenner du din egen kropp best. Dersom du føler at du ikke vil denne dagen, så venter du heller til neste å ser an moduset. Er viktig at du er skikkelig tent på det, om du skal få noe ut av det. Bruk puter hvis du ligger på rygg, da kommer han lettere inn i deg og det blir mer behagelig for deg. Stillinger som er best for deg: Han tar deg bakfra i spoon eller du ligger på rygg med puta og beina rundt han. De beste for han er oftest med beina dine over skuldrene, men denne kan være litt vond for deg. Ridning kan også være litt vondt for deg hvis han er stor, men det fine med denne stillingen er jo at du bestemmer mest. Bruk rikelig med glidemiddel og ikke vær redd for å si ifra til han om noe er vondt. Og sist men ikke minst: SLAPP AV! PS: det skader ikke å informere han om eventuelle risikoer som promping eller "rester". Hvis dere begge to er åpne og trygge, så er alt så mye lettere. Endret 24. november 2010 av HunterLady
Sophia. Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Jeg har prøvd analsex, men det var ikke noe for meg. Vi prøvde tre ganger før jeg fant ut at det ikke var noe jeg ville fortsette med. Det gjorde litt vondt første gangen, men vi var veldig forsiktige, og etter hvert gikk det greit. Det var ikke direkte ubehagelig, men det var ikke på noen måte godt for meg - annet enn at jeg visste han hadde det godt. Og det kan jo oppnås på andre måter også. Hvis du har lyst å prøve det og er trygg på kjæresten din, så skader det aldri å prøve. Bare husk å være forsiktige, ha god tid og bruk masse glidemiddel. Og hvis du vasker deg godt har du nok ingenting å bekymre deg over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå