Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 I dag da jeg skulle ta min daglige dose av spirulinapulver (er ca halvveis nede i boksen), kjente jeg noe rart med skjea. Det var en liten pose, kjentes ut som det var noe pulver inni... Den var sikkert 2 cm lang og en halv cm bred.. Ligna nesten litt på de posene som kommer i esker og sko for å forhindre rar lukt, men ikke helt lik de heller. Nå tør jeg ikke å ta mer pulver fra denne pakken! Hva i alle dager kan dette være?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Det er rett og slett som du sier en slik pose som ofte følger med noen varer. Det er for å forhindre fuktighet, ikke lukt.
Gjest TS Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Okei, så den skal være med i spirulina-boksen? Har du selv opplevd det? Og den skal jeg altså ikke ta ut?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Okei, så den skal være med i spirulina-boksen? Har du selv opplevd det? Og den skal jeg altså ikke ta ut? Jeg har bare tatt tabletter, men ja posen fulgte med der også. Jeg tok den ikke ut.
Mubba Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Okei, så den skal være med i spirulina-boksen? Har du selv opplevd det? Og den skal jeg altså ikke ta ut? Du skal ikke ta den ut og den SKAL følge med i alle spirulina-pulver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå