AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har ganske MYE hår på øreflippene. En skikkelig tust på hver side. Hvordan fjerner jeg det da? Vanskelig å barbere der. Voksning er vel litt ekkelt tenker jeg. Hva gjør dere?
JP86 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 hei jeg har jobbet som frisør og da barberte jeg bort hør på øreflipper, ører, og rettet opp lange bryn. kansje litt flaut og spørre med de gjør det. hvis ikke kan du prøve selv med maskin.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 hei jeg har jobbet som frisør og da barberte jeg bort hør på øreflipper, ører, og rettet opp lange bryn. kansje litt flaut og spørre med de gjør det. hvis ikke kan du prøve selv med maskin. Blir de ikke stive hvis man holder på med det da? Jeg har masse altså! Flippene er skikkelig dekt med tykt dun. Det er også veldig langt. Kan liksom dra i de. Ja, jeg ser akkurat ut som en gaupe. Har langt hår som faller over ørene, men vil ha det bort når jeg skal på julebord.
Fanta Exotic Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg ville nok tatt det vekk med VEET hårfjerningskrem, tror jeg. Jeg har fjernet hår på armene mine med det. Funker som bare det:)
JP86 Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 hårfjerningskrem er også en mulighet ja, men velg da en for sensetiv hud, jo hvis frisøren din klipper de blir det stive hår som vokser ut etterhvert. begge løsninder er gode men vær forsiktig da så du ikke har 2 store røde øreflipper på julebordet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå