Gå til innhold

the patter of tiny feet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Det ble ikke lange prøvedagboken før jeg nå flytter over hit til graviditetsbøkene :)

Klaff i PP3 :rødme:

Litt om meg og Mr. Poppins: Har vært sammen i mange år, gift. Han er 30, jeg runder selv det o store 30-tallet om noen få uker. Begge fra Oslo.

Vi har begge vært rimelig karrierefokuserte og derfor utsatt baby-laging til nå. Men nå føler vi begge at tiden er riktig. Sluttet på prevensjon i august, og nå sitter vi altså her med positiv gravi-test og er kjempelykkelige :strix:

Kontaktet fastlegen min igår, og har fått time til første kontroll den 21. des. Da vil jeg være 8 uker. Spennende!

Har foreløpig kun fortalt det til min søster. Hun har visst hele tiden at vi prøver. Har tenkt å fortelle det til min bestevenninne når hun kommer på besøk om et par uker, og til mamma ved neste passende anledning. Dersom det skulle oppstå problemer er det greit å ha disse nære personene å snakke med. Resten av den nærmeste familien får vel vite det i jula tenker jeg.

Så nå gleder vi oss masse til tiden som kommer! :)

Blir koselig å sludre med andre gravide her på forumet!

Ha en strålende dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det sommerfuglen :)

Fremdeles er dette litt uvirkelig... men jeg er kjempelykkelig :rødme:

Merker at formen er litt varierende. Har definitivt begynt å merke trøttheten. De siste par dagene har jeg knapt klart å holde øynene åpne etter kl 20 på kvelden :natti: Men det kan jo også skyldes at jeg har sovet dårlig en liten stund nå. Kan godt våkne midt på natten av at det "skjer ting" med kroppen. Og jeg som vanligvis har verdens beste sovehjerte! Merkelig...

Heldigvis har jeg ganske kort arbeidsdag idag, og så er det jo snart helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, klaff i pp3. Det gikk fort, så heldig du er. :rødme:

Åsså så moro at vi er nesten like langt på vei. Jeg skal følge med her i boken din. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det slutt på eventyret for denne gang...

Plutselig opphørte alle symptomer, og et halvt døgn senere begynte jeg å blø. Er nå som en litt kraftig mens.

:tristbla:

Men, jeg har verdens beste mann som kom løpende hjem fra jobb med både spekeskinke og ost, og som laget medium rare biff til middag :rødme:

Ringer legen på mandag.

Dette betyr at jeg tar en liten pause fra dagboken, men satser på å komme tilbake snart.

Lykke til med spirene alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Så ufattelig trist at du mistet, Mary Poppins. :tristbla:

Vet akkurat hvordan det føles. Stor klem til deg. :klemmer:

Når begynner dere å prøve igjen? Krysser fingrene for at alt skal gå bra neste gang. Jeg heier på deg. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist at du mistet, Mary Poppins. :tristbla:

Vet akkurat hvordan det føles. Stor klem til deg. :klemmer:

Når begynner dere å prøve igjen? Krysser fingrene for at alt skal gå bra neste gang. Jeg heier på deg. :strix:

Hehe, vi er i gang med prøvingen igjen forlengst ;) Har tilbragt mest tid i prøvedagboken siden SA-en, men håper på å flytte over hit igjen meget snart. Har faktisk IKM om 2 dager, på julaften. Tenkte kanskje en test imorgen. Forsiktig håpefull med diverse symptomer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...