Gå til innhold

Obduksjonsrapport

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om det er riktig å poste her,men prøver.Noen som vet hvor man kan få tak i obduksjonsrapporter?Mistet et familiemedlem for noen år siden,og personen ble obdusert pga omstendighetene rundt dødsfallet.I den tunge tiden orket ikke vi i familien å vite av obdusksjonsrapporten,men ønsker nå å få svar så vi får avsluttet det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør politiet.

Skrevet

Litt på siden, men jeg kan tenke meg at det er svært vanskelig å forstå en obduksjonsrapport for et menneske uten medisinsk utdannelse. Så få en lege til å gå igjennom den sammen med dere, ellers vil dere neppe bli noe klokere.

Skrevet

Litt på siden, men jeg kan tenke meg at det er svært vanskelig å forstå en obduksjonsrapport for et menneske uten medisinsk utdannelse. Så få en lege til å gå igjennom den sammen med dere, ellers vil dere neppe bli noe klokere.

Takk for svar! Jeg skjønner hva du mener,Iah.Absolutt mye vanskelig terminologi i obduksjonsrapporter,og folk flest trenger litt hjelp til å tolke det.Har selv medisinsk utdannelse,så det går nok greit å forstå innholdeti mitt tilfelle.

Skrevet (endret)

2 kan kreve obduksjon- lege eller politiet. så spør politiet, eller sykehuset der han var.

Føler med deg.

Jeg har vært i lignende situasjon, og ba legene på sykehuset få tilsendt rapporten dit, så gikk de gjennom rapporten sammen med meg.

Endret av twelve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...