Gjest Leah Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Vet ikke helt om det er riktig å poste her,men prøver.Noen som vet hvor man kan få tak i obduksjonsrapporter?Mistet et familiemedlem for noen år siden,og personen ble obdusert pga omstendighetene rundt dødsfallet.I den tunge tiden orket ikke vi i familien å vite av obdusksjonsrapporten,men ønsker nå å få svar så vi får avsluttet det hele.
Gjest Iah Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Litt på siden, men jeg kan tenke meg at det er svært vanskelig å forstå en obduksjonsrapport for et menneske uten medisinsk utdannelse. Så få en lege til å gå igjennom den sammen med dere, ellers vil dere neppe bli noe klokere.
Gjest Leah Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Litt på siden, men jeg kan tenke meg at det er svært vanskelig å forstå en obduksjonsrapport for et menneske uten medisinsk utdannelse. Så få en lege til å gå igjennom den sammen med dere, ellers vil dere neppe bli noe klokere. Takk for svar! Jeg skjønner hva du mener,Iah.Absolutt mye vanskelig terminologi i obduksjonsrapporter,og folk flest trenger litt hjelp til å tolke det.Har selv medisinsk utdannelse,så det går nok greit å forstå innholdeti mitt tilfelle.
twelve Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 (endret) 2 kan kreve obduksjon- lege eller politiet. så spør politiet, eller sykehuset der han var. Føler med deg. Jeg har vært i lignende situasjon, og ba legene på sykehuset få tilsendt rapporten dit, så gikk de gjennom rapporten sammen med meg. Endret 24. november 2010 av twelve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå