Gå til innhold

Hvor bestiller man egentlig kaken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Buskerud, og aner ikke hvor jeg skal kunne finne meg en kake :S Når gjør man den bestillingen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i Kongsberg, og har (så langt) tenkt til å bestille hos Lampeland bakeri. Vi gifter oss i oktober, og skal innom over nyttår og høre når de senest ønsker bestillingen.

Skrevet

Vi bestilte kaken to uker i forveien, og jeg var innom 3 dager før bryllupet og viste dem skisser av hvordan blomstene skulle være osv. De laget jo ikke kaken før dagen før uansett:)

Skrevet (endret)

Vi bestilte kaken to uker i forveien, og jeg var innom 3 dager før bryllupet og viste dem skisser av hvordan blomstene skulle være osv. De laget jo ikke kaken før dagen før uansett:)

To uker i forveien kan være for sent dersom du gifter deg midt i bryllupsrushet, så dette er ikke å anbefale. En konditor vil uansett begynne forberedelsene til å lage en bryllupskake tidligere enn dagen i forveien, og tre dager i forveien kan en del av pynten allerede være lagd ferdig.

Endret av SmallTalk
Skrevet

Jeg bor i Buskerud, og aner ikke hvor jeg skal kunne finne meg en kake :S Når gjør man den bestillingen ?

Hadde godt hell med kakehuset Tolo i Mjøndalen/Steinberg. Jeg kjøpte ikke bryllupskake der, men flott kake til en annen feiring. Gode priser. De har en facebookside med litt kontaktinformasjon her.

Skrevet

Anbefaler Condelica i Drammen.

Vær obs på at de er stengt noen uker på sommeren.

Skrevet

Anbefaler Condelica i Drammen.

Vær obs på at de er stengt noen uker på sommeren.

Takk for forslag, har sett på condelica også, men tror kaaanskje vi faller på:

http://www.kakemomsen.no/

Sett på de ? NYDELIGE kaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...