Bomullstrusa Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg tenkte å lage noen spiselige julegaver i år, deriblandt Sara Bernard. Kom på at de må oppbevares kaldt (helst i fryser). Blir de ødelagte om jeg gir de bort i gave?? Tenkte å ha de i en kakeboks/norgesglass/krukke.
Nony Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 For en bra gave! Det hadde jeg blitt glad for å få iallfall Må det være kaker som er avhengig av å ligge kaldt? Hvis du er fast bestemt på å lage Sarah Bernard kan du kanskje gjøre mottakerne obs på at gaven må ligge kjølig? Ødelegger kanskje noe av overraskelsesmomentet, men spennende likevel
Bomullstrusa Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 For en bra gave! Det hadde jeg blitt glad for å få iallfall Må det være kaker som er avhengig av å ligge kaldt? Hvis du er fast bestemt på å lage Sarah Bernard kan du kanskje gjøre mottakerne obs på at gaven må ligge kjølig? Ødelegger kanskje noe av overraskelsesmomentet, men spennende likevel Det må ikke være SB, men jeg synes de er de beste, pluss at de er relativt enkle å lage. Er det ingen som har prøvd?
Bomullstrusa Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 For en bra gave! Det hadde jeg blitt glad for å få iallfall Må det være kaker som er avhengig av å ligge kaldt? Hvis du er fast bestemt på å lage Sarah Bernard kan du kanskje gjøre mottakerne obs på at gaven må ligge kjølig? Ødelegger kanskje noe av overraskelsesmomentet, men spennende likevel Det må ikke være SB, men jeg synes de er de beste, pluss at de er relativt enkle å lage. Er det ingen som har prøvd?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har lyst å gi bort sjokolade cookies.. er det noen som vet om en oppskrift på noen som kan holde seg til jul? hvordan bør de i så fall pakkes?
Gjest navnelapp Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Det er nesten ingen kaker som må oppbevarast kjøleg. I gamle dagar hadde alle husmødre med respekt for seg sjølv boksane fulle før 1. desember, og kakene holdt seg fint. På nyåret smakte dei kanskje litt gamalt, men ikkje verre enn at dei gjekk ned. SB er vel einaste kakesorten eg veit om som må kjølast. Smultringar og lefser bør frysast, men dei tinar jo kjempefort igjen, så det er ikkje noko problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå