Gjest Linea_realist Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg ser i den andre avstemningen at noen svarer på spørsmålet om legning med selvmotsigende svar. Man kan ikke si: "jeg har hatt gjentatte ganger kysset andre jenter, men jeg er hetero". Det blir en selvmotsigelse. Det å ha en venninne man gjentatt kysser på, er et uttrykk for en viss tiltrekkning mot samme kjønn. Man ville ikke gjentatt kysset hvis man ikke følte det var spennende nok til å gjenta. Og føler man at det er pirrende og spennende nok å kysse en av eget kjønn til at det gjentas til stadighet, er man bifil. Eksperimenterer man EN gang med slike ting og finner ut at det ikke er noe man liker og dermed ALDRI føler noe behov eller ønske for å gjenta eksperimentet og dermed heller ikke gjør dette, kan man framdeles slippe unna som hetero. Et engangstilfelle går an uten at man blir bifil av den grunn. Men for dere som har gjentatte ganger kysset andre jenter, eller hatt en såkalt 'kyssevenninne', er det bare å innse det faktum at dere har en viss seksuell dragning mot ditt eget kjønn og dermed er bifil. Liker man å kysse en av eget kjønn så godt at man gang på gang gjentar det, er det ikke lenger av nysgjerrighet og eksperimentering, men fordi man føler en viss seksuell attraksjon. Så lett slipper man ikke unna. La oss kalle en spade en spade, og en bifil for bifil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timien- Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvorfor må man putte alle mennesker i bås? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 det var da veldig på opp tatt du var av dette da, Linea_realist... Ja, jeg har kysset kvinnfolk maaange ganger, men det vil ikke si at du kan sette med i bås :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Så kyssing MÅ ha med sexuell tiltrekning å gjøre? Javel da, siden du har bestemt det så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kysser bare barna mine og mannen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 :o OK! Da er jeg bifil da, siden du absolut skal ha meg i en bås! Dummeste jeg har hørt, ikke liker du George Clooney heller Jeg er tiltrukket av sex, og de følelsene det gir meg. Det kan man få med samme kjønn, uten å være tiltrukket på et annet nivå enn det seksuelle. Er jeg lesbisk når jeg onanerer, da? For da er jeg jo rimelig tiltrukket av de følelsene jeg selv påfører meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kysset en jente da jeg var 20 år. Det var rart, men jeg følte ikke at jeg ble bifil av den grunn. Jeg kunne tenke meg å kysse flere jenter, men kun fordi det er litt spennende og "forbudt" kanskje? Jeg føler meg i allefall ikke bifil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, jeg er nok ikke bifil selv om jeg har kysset en annen jente ved flere anledninger for 6-7 år siden. Var mer nyskjerrig og ute etter å vekke oppmerksomhet (veldig moden, ja...). Er nok en grunn til at jeg ikke har gjort det hverken før eller siden. Forøvrig er jo jentekyssing blitt populært blant tenåringer, blant annet for å vekke begeistring hos gutta. Er det flere lesbiske tenåringsjenter nå enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 :o OK! Da er jeg bifil da, siden du absolut skal ha meg i en bås! Dummeste jeg har hørt, ikke liker du George Clooney heller Jeg er tiltrukket av sex, og de følelsene det gir meg. Det kan man få med samme kjønn, uten å være tiltrukket på et annet nivå enn det seksuelle. Er jeg lesbisk når jeg onanerer, da? For da er jeg jo rimelig tiltrukket av de følelsene jeg selv påfører meg Mitt, glemte å logge meg på.... Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 :klø: , skjønner heller ikke denne trangen til å sette folk i båser. Jeg har da både kysset gutter og jenter uten å ha ment noe sexulet med det. Gjør det meg til Bilfil? Neppe. Jeg er så hetro som de kommer, men spiller det egentlig noen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har gjordt mye "rart" med jenter jeg, men kan ikke kalles noe annet en biseksuell, en bås jeg gjerne setter meg selv i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 det var da veldig på opp tatt du var av dette da, Linea_realist... Ja, jeg har kysset kvinnfolk maaange ganger, men det vil ikke si at du kan sette med i bås :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Grunnen til at det er vanskelig å si hvilken legning en person har er at det avgjøres av tre faktorer: Identitet(hva en selv ser på seg som) Praksis(Hvem man kysser på og ligger med) Tiltrekning Ut fra dette kan du altså ikke konkludere med at noen er bifile bare pga praksis. Jeg er så saklig!Og tørr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er digg å kline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har kysset ei venninne på byen. Vi var fulle, og gjorde det bare for tull. Det betyr ikke at jeg vil ha sex med jenter for det. Jeg er hetro og tenner på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har klint med to jenter samtidig, du vil da si jeg er bifil. Jeg vil si jeg var ganske full og ville tøffe meg for gutta. Synes ikke det var spesielt digg, det ga meg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja. Jeg har kysset jenter. Og gutter. Kall meg hva du vil. Båssetting er fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. oktober 2003 #19 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har kysset en jente. På en fest - min beste veninne. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det. "Det ble bare sånn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. oktober 2003 #20 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har klint og mer til med en annen jente to ganger. Var nok mer nysgjerrighet enn kåtskap som drev oss og kommer ikke til å gjenta det. Er hetero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå