AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg har 100 cm brede hofter, i midjen er jeg 71 cm.. Da skulle man kanskje tenke at jeg er en timeglass men jeg har små pupper! Samtidig kan jeg umulig være pære fordi skuldrene mine er ikke smale! De er på helt rett linje som hoftene mine. Jeg har heller kjempe store lår heller.. Hva er jeg da? miks mellom pære og timeglass?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jeg har 100 cm brede hofter, i midjen er jeg 71 cm.. Da skulle man kanskje tenke at jeg er en timeglass men jeg har små pupper! Samtidig kan jeg umulig være pære fordi skuldrene mine er ikke smale! De er på helt rett linje som hoftene mine. Jeg har heller kjempe store lår heller.. Hva er jeg da? miks mellom pære og timeglass? Jeg mente: Jeg har heller ikke kjempe store lår ( som en typisk pære )
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Se her finner du det lett ut http://www.shopyourshape.com/content/view/19/36/
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Du er vel timeglass med små pupper da Det er utallige forskjellige kropsformer, men det er vel noe med å finne den man er mest lik. Jeg har hofter, lite lår, smal midje, store pupper og noe smale skuldre. så jeg ligner mest timeglass om man ser meg forfra, men så har jeg en mage som stikker utover, men ikke henger til sidene. Så da er jeg timeglass/eple
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Se her finner du det lett ut http://www.shopyourshape.com/content/view/19/36/ Prøvde denne, og fikk til svar at kropstypen min ikke fantes enda Anonym 01.49
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 takk for svar, skal skjedde det ut;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå