Gå til innhold

Yasmin p-pille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ganske lenge hatt mye utflod, og da jeg snakket med legen min om det sa hun det er normalt, men at jeg kunne forsøke med p-piller for å redusere mengden. Hun sa at det kan hjelpe. Jeg har jo egentlig lyst til å prøve det, i tilfelle det faktisk hjelper! Men så har jeg lest om bivirkningene og der står det jo bl.a både hyppige soppinfeksjoner og det ene og det andre. Kanskje det bare blir verre av p-piller? Hva er deres erfaringer med yasmin? Burde jeg ta sjansen, og prøve det ut? Eller er bivirkningene utflod og kvalme osv?

Hadde også vært greit å få regelmessig mensen, som man vel skal få av p-piller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe problem med Yasmin. Gikk på en annen type før, og da hadde jeg bivirkninger, blant annet kvalme. Etter at jeg begynte på Yasmin har jeg ikke hatt noen bivirkninger, og er veldig fornøyd med de. Men nå er dette selvfølgelig forskjellig fra person til person, så du må nok bare prøve deg frem for å finne ut om de funker for deg :)

Gjest gjest_jente22
Skrevet

Jeg har brukt yasmin i mange år nå. Den eneste bivirkning jeg opplevde i starten var at bh-størrelsen gikk bra b til d-cup :P

Har opplevd mange bra ting; null menssmerter(var helt jævlig før), nesten ingen kviser, mer stabil og regelmessig mensen osv.

Skrevet

Ja, sant det, at det er individuelt. Er vel bare å prøve seg frem egentlig!

Men godt å høre dere har gode erfaringer hvertfall:)

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har så og si bare positive ting og si om Yasmin! Gikk på en annen type før, og da hadde jeg masse bivirkninger. Eneste jeg har merka er at puppene har blitt større, men vil ikke akkurat kalle det en bivirkning :P Har også merka det at jeg har mye mindre kviser enn før! Menssmertene mine har ikke akkurat blitt bedre, men blødningsmengden har gått fra veldig kraftig til mye svakere med p-pillen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...