AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har alltid hatt regelmessig mens, den har kommet på dagen, omtrent på timen! Inntil sist gang, da var den en uke forsinket. Denne mensen var rar, varte bare et par dager og jeg hadde ikke de samme voldsomme smertene som før (jeg kunne såvidt merke den). Så er jeg tilbake igjen, nå er den 2 dager forsinket. Jeg synst det er ganske frustrerende å ikke vite når den kommer. Er det noen grunn til at mens er uregelmessig? Eller at den plutselig blir det?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg har alltid hatt regelmessig mens, den har kommet på dagen, omtrent på timen! Inntil sist gang, da var den en uke forsinket. Denne mensen var rar, varte bare et par dager og jeg hadde ikke de samme voldsomme smertene som før (jeg kunne såvidt merke den). Så er jeg tilbake igjen, nå er den 2 dager forsinket. Jeg synst det er ganske frustrerende å ikke vite når den kommer. Er det noen grunn til at mens er uregelmessig? Eller at den plutselig blir det? Kan legge til at jeg ikke bruker p- piller eller andre prevensjonsmidler. Det er flere år siden.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hvis det skjer i flere sykluser så ville jeg ha kontaktet lege og få tatt noen blodprøver. Litt hormonkluss er ikke uvanlig. Når jeg fikk PCOS så kom det over natten, plutselig så varte mensen i mange uker i strekk også var det i gang med ustabil mens. Vanncyster, som egentlig er vanlig, kan også gi litt ustabile sykluser en periode. De går over av seg selv innen ca 3 mnd og kan sees på ultralyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå