HopelessFear Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hvor lang venteliste er det på gynekologiske undersøkelser, om en har blitt henvist av helsesøster? Og er det noe spesielt en må forholde seg/gjøre før den første undersøkelsen?
HopelessFear Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2010 Er det mulig jeg får brev i posten, allerede til helgen om jeg ble henvist i dag?
HopelessFear Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Hadde vært kjekt å vite, siden jeg ikke kommer til postkassa annet enn i helgene.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Noen er veldig populære og har flere måneders ventetid, mens andre har bare er par uker. Du kan jo ringe dit du har blitt henvist og spørre hvor langt ventetid de har.
HopelessFear Skrevet 23. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2010 Noen er veldig populære og har flere måneders ventetid, mens andre har bare er par uker. Du kan jo ringe dit du har blitt henvist og spørre hvor langt ventetid de har. Hadde vært så enkelt om jeg visste hvor jeg ble henvist, men det eneste jeg vet er at jeg skal til trondheim og det er jo stort.
fruBeist Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Hadde vært så enkelt om jeg visste hvor jeg ble henvist, men det eneste jeg vet er at jeg skal til trondheim og det er jo stort. "Hvor mye kosrer en bil", Det er umulig for noen her å vite hvor lang ventetid det er. Ta en telefon til der du ble henvist fra, og hør hvor du ble henvist til. SÅ kan du kontakte den gynekologen du skal til. Et lite tips, du må jo kle av deg nedentil. Om du har på deg skjørt, en litt lang topp eller lignende, så føler du deg ikke så avkledd når du går mellom omkledningsavlukket og undersøkelsesbenken. Det er ikke gøy å ligge der og sprike med beina, men gynekologen gjør jo dette hver dag, så det er ikke noe å være bekymra for. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå